
Працівники пекла об’єднуються в профспілку. Сьогодні Комунікаційні робітники Америки оголосили, що понад 450 фахівців з Blizzard Entertainment, які працюють над серією Diablo, проголосували за об’єднання в профспілку під егідою CWA.
Голосування відбулося увечері 27 серпня 2025 року, і працівники мали змогу підписати профспілкові картки або висловити своє бажання об’єднатися через онлайн-портал. Результати голосування означають, що працівники сформують профспілку під місцевими відділеннями CWA 9510 в Ірвіні, Каліфорнія, 1118 в Олбені, Нью-Йорк, і 6215 в Остіні, Техас.
Цю профспілку визнало Microsoft, і вона буде представляти широкий спектр професій у Blizzard Entertainment, включаючи дизайнерів, інженерів, художників та співробітників служби підтримки. Продюсер гри Diablo Келлі Йо зазначила, що масові звільнення в Microsoft стали серйозною причиною для активізації руху за створення профспілки. “З кожним наступним раундом масових звільнень я бачила, як страх у моїх колег посилюється, адже здається, що жодна кількість старанної роботи вже не гарантує нам безпеки,” — сказала вона. “Це лише перший крок у нашій участі в русі, що поширюється по всій індустрії, яка втомилася жити в страху.”
“В день після третього раунду масових звільнень я прийшов в офіс, і коли спробував відкрити двері до кафе, мій пропуск не спрацював. На мить я подумав, що відсутність сніданку означає, що я став жертвою звільнення,” — додав дизайнер і член організаційного комітету Райан Літтлтон. На щастя, це була лише технічна помилка, але ніхто з нас не повинен жити з постійним страхом, що нас звільнять у будь-який момент.”
Blizzard Entertainment стала місцем проведення більшості масштабних кампаній з утворення профспілок у Xbox Game Studios. Нещодавно команда з розробки історії та франшиз також проголосувала за створення профспілки в серпні 2025 року.
Створення профспілок може зменшити “постійний тиск звільнень”
Розробники Diablo, які об’єдналися, підкреслили перед колегами, що ця ініціатива може запобігти “постійного тиску звільнень”, із кількома членами комітету, які протестують проти “податку на пристрасть”, що заважає розвитку прав працівників. “Коли-небудь потрібно вибирати між боротьбою і втечею, і створення профспілки — це наш спосіб твердо стояти в індустрії,” — сказав старший програмний інженер і член організаційного комітету Нав Батті.
Президент місцевого відділення CWA 9510 Джейсон Джастіс зазначив, що цей розвиток є частиною ширшого тренду, згідно з яким Каліфорнія стала “центром організації працівників ігрової індустрії.” “Те, що тут відбувається, є частиною значно більшої історії, яка змінює ситуацію в індустрії, котра протягом тривалого часу недооцінювала своїх працівників. Працівники розважальних галузей, включаючи кіно, телебачення, музику, а тепер і відеоігри, об’єднуються, щоб отримати своє місце за столом.”
Геймерське видання звернулося до Blizzard Entertainment за коментарем щодо цієї новини і оновить інформацію, коли буде надана відповідь.
Оновлено 28 серпня: Ця стаття оновлена, щоб вірно вказати дату голосування за профспілку та включити ім’я Келлі Йо.