450 розробників Diablo проголосували за створення профспілки під проводом CWA

Працівники пекла об’єднуються в профспілку. Сьогодні Комунікаційні робітники Америки оголосили, що понад 450 фахівців з Blizzard Entertainment, які працюють над серією Diablo, проголосували за об’єднання в профспілку під егідою CWA.

Голосування відбулося увечері 27 серпня 2025 року, і працівники мали змогу підписати профспілкові картки або висловити своє бажання об’єднатися через онлайн-портал. Результати голосування означають, що працівники сформують профспілку під місцевими відділеннями CWA 9510 в Ірвіні, Каліфорнія, 1118 в Олбені, Нью-Йорк, і 6215 в Остіні, Техас.

Цю профспілку визнало Microsoft, і вона буде представляти широкий спектр професій у Blizzard Entertainment, включаючи дизайнерів, інженерів, художників та співробітників служби підтримки. Продюсер гри Diablo Келлі Йо зазначила, що масові звільнення в Microsoft стали серйозною причиною для активізації руху за створення профспілки.

“З кожним наступним раундом масових звільнень я бачила, як страх у моїх колег посилюється, адже здається, що жодна кількість старанної роботи вже не гарантує нам безпеки,” — сказала вона. “Це лише перший крок у нашій участі в русі, що поширюється по всій індустрії, яка втомилася жити в страху.”

Створення профспілок може зменшити “постійний тиск звільнень”

Розробники Diablo, які об’єдналися, підкреслили перед колегами, що ця ініціатива може запобігти “постійного тиску звільнень”, із кількома членами комітету, які протестують проти “податку на пристрасть”, що заважає розвитку прав працівників. “Коли-небудь потрібно вибирати між боротьбою і втечею, і створення профспілки — це наш спосіб твердо стояти в індустрії,” — сказав старший програмний інженер і член організаційного комітету Нав Батті.

Президент місцевого відділення CWA 9510 Джейсон Джастіс зазначив, що цей розвиток є частиною ширшого тренду, згідно з яким Каліфорнія стала “центром організації працівників ігрової індустрії.” “Те, що тут відбувається, є частиною значно більшої історії, яка змінює ситуацію в індустрії, котра протягом тривалого часу недооцінювала своїх працівників. Працівники розважальних галузей, включаючи кіно, телебачення, музику, а тепер і відеоігри, об’єднуються, щоб отримати своє місце за столом.”

  • Коваленко Марія

    Related Posts

    Саудівська Аравія стане власником 93,4% EA: що чекає на геймерів?

    Саудівська Аравія готується стати мажоритарним власником компанії Electronic Arts (EA) в рамках угоди на суму 55 мільярдів доларів, яка передбачає вихід компанії з публічного обігу. Цей великий інвестиційний проект передбачає,…

    Легенди Coffee Stain та Paradox запускають нову студію: що це може змінити у світі ігор?

    Шведська ігрова індустрія поповнилася новим студійним проектом. Co-founders Oscar Jilsén та Mikael Mård, відомі за такими успішними іграми як “Goat Simulator” та “Satisfactory”, оголосили про створення нової студії під назвою…

    You Missed

    Відкрийте нові можливості: віддалений доступ Windows 11 на Quest 3 вже доступний для всіх

    Відкрийте нові можливості: віддалений доступ Windows 11 на Quest 3 вже доступний для всіх

    CME Group зазнає тривалого збою: що це означає для ринку?

    CME Group зазнає тривалого збою: що це означає для ринку?

    Майбутнє ігрового бізнесу Microsoft: Чекати революції в світі Xbox?

    Майбутнє ігрового бізнесу Microsoft: Чекати революції в світі Xbox?

    Audi A6 e-tron та Q6 e-tron: Чи варто чекати на технологічну революцію?

    Audi A6 e-tron та Q6 e-tron: Чи варто чекати на технологічну революцію?

    Саудівська Аравія стане власником 93,4% EA: що чекає на геймерів?

    Саудівська Аравія стане власником 93,4% EA: що чекає на геймерів?

    Динамічне ціноутворення на Amazon: Як це руйнує шкільні бюджети?

    Динамічне ціноутворення на Amazon: Як це руйнує шкільні бюджети?