IGEА презентує Game On Australia для підтримки та розвитку місцевих розробників

Австралійська асоціація галузі IGEA запустила новий ресурс під назвою «Game On Australia», який, за її словами, має на меті допомогти розробникам в регіоні дізнатися про можливості фінансування, а також продемонструвати креативність австралійської відеоігрової індустрії.

На веб-сайті є корисний розділ, який детально пояснює Податкову знижку на цифрові ігри (DGTO), яку IGEA характеризує як “один з найбільш щедрих податкових стимулів у світі”.

«DGTO доступна для компаній, що витрачають щонайменше 500 тисяч австралійських доларів на відповідні ігри», – йдеться в поясненні. «Існує ліміт повернення у 20 мільйонів австралійських доларів на компанію/групу за фінансовий рік. Це означає, що до 66,7 мільйона австралійських доларів кваліфікаційних витрат можна заявити щороку. Ігри мають здобути класифікацію і не повинні містити елементи азартних ігор».

Австралійські студії відеоігор у 2024 році отримали приблизно 339,1 мільйона доларів та забезпечили роботою майже 2500 осіб. Це свідчить звіт «Ситуація в індустрії розробки ігор в Австралії», опублікований IGEA, який також зазначає, що сектор все ще стикається з викликами у забезпеченні місцевих та міжнародних видавничих угод, а також у залученні фінансування на ранніх етапах розробки.

Зокрема, зазначається, що 93% доходів, отриманих австралійською ігровою індустрією, наразі надходить з-за меж країни, підкреслюючи важливість розширення місцевого ринку та екосистеми.

«Розробка ігор в Австралії – це не лише творче заняття, а й розумний бізнес», – сказав Рон Каррі, генеральний директор IGEA. «З світовим рівнем таланту, щедрими податковими пільгами та перевіреною історією глобального успіху, Австралія готова приймати світові студії, видавців і партнерів у нашу розвиваючу екосистему розробки ігор».

Минулого року «Game Developer» вдруге поспіль відвідав Міжнародний тиждень ігор у Мельбурні, щоб дізнатися, як індустрія відеоігор країни адаптується та розвивається в умовах глобальних змін.

  • Коваленко Марія

    Related Posts

    Звільнені розробники ZeniMax створюють студію Sackbird

    Група розробників ZeniMax Online Studios, які недавно були звільнені Microsoft, об’єдналися для створення студії Sackbird. Команда працювала над онлайн-грою лутер-шутером під кодовою назвою Project Blackbird. За даними Bloomberg, Microsoft скасувала…

    Гру Assassin’s Creed скасували, щоб уникнути расистських негативних реакцій

    Ubisoft скасувала наступну гру у серії Assassin’s Creed (кодова назва “Проект Скарлет”) через побоювання політичних наслідків у США. Згідно з інформацією Game File, компанія ухвалила рішення про скасування гри в…

    You Missed

    Звільнені розробники ZeniMax створюють студію Sackbird

    Звільнені розробники ZeniMax створюють студію Sackbird

    Оновлення FSD v14 від Tesla тепер доступне, впроваджуючи технологію Robotaxi у вашій автопарку

    Оновлення FSD v14 від Tesla тепер доступне, впроваджуючи технологію Robotaxi у вашій автопарку

    Кризу регіональних банків може спровокувати закриття уряду США, стверджує генеральний директор фінансових технологій

    Кризу регіональних банків може спровокувати закриття уряду США, стверджує генеральний директор фінансових технологій

    Logitech створила стилус, схожий на Apple Pencil, для Vision Pro

    Logitech створила стилус, схожий на Apple Pencil, для Vision Pro

    Microsoft і OpenAI анонсували новий етап співпраці

    Microsoft і OpenAI анонсували новий етап співпраці

    Енциклопедія Британіка та Merriam-Webster подають до суду на компанію Perplexity, що займається штучним інтелектом у пошуку

    Енциклопедія Британіка та Merriam-Webster подають до суду на компанію Perplexity, що займається штучним інтелектом у пошуку