
У рамках глобального розширення, компанія Google оголосила про розробку нових агентивних можливостей у режимі штучного інтелекту, починаючи з ресторанних бронювань. Тепер, якщо ви є підписником Google AI Ultra, ви можете запитати AI Mode про бронювання столика, вказуючи деталі, такі як дата, час, місце, кількість осіб та тип їжі, яку ви хочете замовити. AI Mode обробить дані, здійснивши пошук на платформах бронювання та веб-сайтах, щоб знайти доступність в ресторані, що відповідає вашим вимогам.
Після цього ви зможете вибрати з переліку ресторанів і доступних часів, а AI Mode надасть вам пряме посилання на сторінку бронювання, щоб ви могли завершити своє резервування. Google повідомляє, що співпрацює з такими платформами, як OpenTable, Resy, Tock, Ticketmaster, StubHub, SeatGeek, Booksy та іншими, щоб реалізувати цю функцію. Підписники можуть протестувати нововведення, активувавши експеримент «Агентивні можливості в режимі AI» у Labs.
Крім того, Google робить відповіді AI Mode більш персоналізованими для користувачів у США, які приєдналися до експерименту AI Mode у Labs. Ця функція наразі доступна лише для тем, пов’язаних з обідом, і дозволить AI Mode використовувати попередні бесіди та згадувати місця, які ви шукали або на які натискали раніше, для отримання більш доречних результатів. Це означає, що коли ви запитаєте AI Mode про рекомендації на обід, він може врахувати, що ви раніше шукали італійські ресторани або віддаєте перевагу веганській їжі, формуючи свою відповідь.
Google також надає користувачам у США можливість ділитися результатами AI Mode за допомогою посилання. Тепер ви можете скористатися новою кнопкою «Поділитися», щоб скопіювати посилання на бесіду і вставити його в повідомлення, дозволяючи вашим друзям чи родині продовжити пошук з того місця, на якому ви зупинилися. Google підкреслює, що ви можете переглядати і видаляти спільні посилання в будь-який час.