
Mastercard впроваджує нову послугу A2A Protect у Великій Британії, яка має на меті допомогти банкам захистити споживачів від шахрайства при переказах з рахунку на рахунок та вирішувати спірні ситуації.
Послуга Mastercard A2A Protect зосередиться на найбільш актуальних потребах, таких як шахрайство з авторизованими платежами, пропонуючи комплекс заходів для запобігання злочинам, захисту споживачів та механізм для повернення коштів. Подальші етапи передбачають створення процесу для відшкодування коштів у більш широкому спектрі ситуацій, включаючи випадки, коли було оплачено товари та послуги.
Минулого року у Великій Британії внаслідок шахрайства з переказами з рахунку на рахунок було втрачено 592 мільйонів фунтів стерлінгів. Регулятор платіжних систем також вжив заходів для вирішення цієї проблеми, запровадивши модель відповідальності 50:50 за шахрайство з APP.
Mastercard стверджує, що A2A Protect забезпечить галузевий стандарт звітності про шахрайство та збитки, а також простий фреймворк і набір багатосторонніх стандартів, які стосуються захисту транзакцій та шахрайства, а також захисту товарів та послуг, якщо це стосується споживачів.
Продукт також має єдину процедуру для банків з метою вирішення спірних ситуацій та повернення коштів, що охоплює різні випадки через вже існуючу централізовану платформу Mastercard.
«Зі швидкими переказами приходить і швидке шахрайство, і ми повинні підтримувати споживачів. Mastercard A2A Protect приносить значні переваги кожному учаснику транзакції», — говорить Йорн Ламбер, директор з продуктів Mastercard. «Це знижує операційні витрати для фінансових установ завдяки стандартизованим аналітикам шахрайства в реальному часі та спрощенню вирішення суперечок, а всі учасники отримують швидші та більш прогнозовані результати.»