Технології Neural від Arm забезпечують розумніші, чіткіші та ефективніші мобільні графіки для розробників

Основні події:

  • Нова нейронна технологія Arm стала першою в галузі, оскільки вона включає спеціалізовані нейронні акселератори в графічні процесори Arm, що вперше дозволяє використовувати графіку з ПК-ядром на мобільних пристроях, закладаючи основу для майбутніх інновацій у сфері штучного інтелекту.
  • Neural Super Sampling є першим застосуванням, – це графічний апскейлер на основі ШІ, який забезпечує потенціал для двократного підвищення роздільної здатності при 4 мс на кадр.
  • Розробники вже можуть почати роботу з першим у промисловості відкритим набором для розробки нейронної графіки з плагіном для Unreal Engine, емуляторами та відкритими моделями на GitHub і Hugging Face.

Штучний інтелект на пристроях змінює підходи до роботи в багатьох сферах – від мобільних ігор до інструментів продуктивності та камер. Це створює попит на вражаючу візуалізацію, високу частоту кадрів і інтелектуальні функції – без витрат енергії та ускладнень. Сьогодні на конференції SIGGRAPH була презентована нейронна технологія Arm, що вперше вводить спеціалізовані нейронні акселератори в графічні процесори Arm з 2026 року. Це підвищує ефективність графічного рендерингу, забезпечуючи до 50% зменшення навантаження на графічний процесор для найскладнішого мобільного контенту, починаючи з мобільних ігор. І це лише початок – нові технології відкривають шлях для подальших інновацій у сфері штучного інтелекту.

Разом з цією технологією ми запускаємо перший у світі відкритий набір для розробки нейронної графіки, призначений для інтеграції рендерингу на основі штучного інтелекту в існуючі робочі процеси, щоб розробники могли почати створення проектів вже сьогодні, за рік до випуску апаратного забезпечення. Всі технології Arm будуть повністю відкритими – архітектура моделей, вага та інструменти для перенавчання моделей також будуть доступні. Серед партнерів, які підтримали розробку цього набору, – Enduring Games, Epic Games (Unreal Engine), NetEase Games, Sumo Digital, Tencent Games та Traverse Research.

Це знаменує собою появу графіки рівня десктопу на мобільних пристроях, що є важливим досягненням для розробників ігор, які активно переходять до використання штучного інтелекту. Проте технологія Arm не обмежується лише іграми – вона вплине на додатки, такі як обробка зображень камер, надаючи розробникам інструменти для візуалізації графіки на пристрої та в масштабі, від апскейлінгу до трасування променів.

Зустріч з розробниками: відкритий набір для розробки нейронних технологій

Розробники вже можуть почати використовувати набір для розробки нейронної графіки – це дасть їм перевагу в інтеграції графіки на основі штучного інтелекту до того, як з’явиться апаратне забезпечення. Набір, розроблений з урахуванням мобільних ігор, містить все необхідне для впровадження і налаштування візуалізації на основі ШІ, включаючи:

  • Плагін для Unreal Engine
  • Емуляцію Vulkan на ПК
  • Оновлені інструменти профілювання
  • Повністю відкриті моделі, доступні на GitHub і Hugging Face
  • Розширення ML для Vulkan

Відкриті розширення ML для Vulkan дозволяють розробникам інтегрувати штучний інтелект безпосередньо у знайомі процеси рендерингу. У той час як традиційний Vulkan підтримує графічні та обчислювальні процеси, розширення Arm впроваджують третій варіант: Графічний канал, спеціально призначений для роботи з нейронними мережами. Все це спрощує впровадження штучного інтелекту в мобільний рендеринг як рідну частину графічного процесу. Більше деталей можна знайти за посиланням.

Нейронна графіка в дії: Neural Super Sampling

Arm Neural Super Sampling (NSS) – це двигун апскейлінгу на основі ШІ, що використовує всі елементи набору для розробки. Воно ґрунтується на Arm Accuracy Super Resolution (Arm ASR), використаному студіями, які працюють над іграми, включаючи Fortnite і Infinity Nikki.

NSS забезпечує потенціал для апскейлінгу з роздільною здатністю 540p до 1080p із затримкою всього 4 мс на кадр при зберіганні близької до нативної якості. Розробники можуть економити до 50% навантаження на графічний процесор у порівнянні з рендерингом повного кадру звичайними методами, використовуючи зекономлену енергію для зниження загальних витрат енергії гри, зростання частоти кадрів або поліпшення якості графіки. Завдяки NSS розробники можуть зберігати деталі поверхні, освітлення та чіткість руху, що дозволяє їм балансувати між візуальною привабливістю та енергетичною ефективністю в залежності від вимог гри.

Перегляньте цей технічний блог, щоб побачити NSS в дії та дізнатися, як отримати доступ до набору для розробки нейронної графіки та інших ресурсів.

Поза апскейлінгом: нові можливості нейронної графіки

У 2026 році ми плануємо розширити нашу дорожню карту застосувань нейронних технологій завдяки Neural Frame Rate Upscaling – технології, яка дозволяє подвоїти частоту кадрів без збільшення навантаження на рендеринг – та Neural Super Sampling і Denoising – яка застосовує штучний інтелект для реального трасування променів на мобільних пристроях з меншим числом променів на піксель. Обидві технології стануть доступними до появи апаратного забезпечення.

З новими розробками ми відкриваємо широкі можливості для нейронної графіки, що буде доступною, відкритою і оптимізованою для реального використання. Надаючи розробникам єдину відкриту платформу, ми спрощуємо впровадження штучного інтелекту у всіх аспектах досвіду на пристроях, заснованих на Arm.

Цитати наших партнерів:

Компанія Enduring Games та Arm дотримуються спільного бачення надання розробникам більшої контролю, продуктивності та якості контенту, незалежно від пристрою. Набір для розробки нейронної графіки Arm пропонує платформу, спроектовану спеціально для майбутнього мобільної розробки ігор, відкриваючи для розробників нові можливості для використання потоків роботи з поліпшеним ШІ та пропонуючи гравцям більш захопливі та інтерактивні враження.” Адам Крайтон, засновник і генеральний директор Enduring Games

“Одна з наших місій у NetEase Games полягає в тому, щоб приносити візуалізацію рівня консолей на кожен мобільний пристрій. Ми вважаємо, що ця ініціатива є динамічним кроком вперед, і ми раді співпрацювати з Arm для оптимізації Набору для розробки нейронної графіки, використовуючи виняткову продуктивність нашого мобільного двигуна на реальних пристроях.” Ювень Ву, старший спеціаліст з розробки двигунів, NetEase Games

“Компанія Sumo Digital вважає, що нейронна графіка та ШІ-апскейлінг революціонізують мобільні ігри – забезпечуючи візуалізацію рівня консолей і глибоко занурюючі враження без витрат енергії. Нейронна технологія відкриває нову еру, в якій чудова графіка поєднується з портативністю, і ми раді співпрацювати з Arm, щоб досліджувати, що майбутнє підготувало для творчих і технічних інновацій у мобільних іграх.” Скотт Кіркленд, директор з технологій, Sumo Digital

“Команда Engine Technology в Tencent Games тісно співпрацює з Arm над Набором для розробки нейронної графіки, спільно досліджуючи та розвиваючи можливості забезпечення рендерингових ефектів рівня консолей на мобільних пристроях. Ми з нетерпінням чекаємо подальшої співпраці з Arm, граючи ключову роль у розвитку та широкому впровадженні цього набору, підтримуючи розробку наступного покоління мобільних ігор.” Tencent Games

“У Traverse Research ми завжди досліджуємо межі комп’ютерної графіки та пишаємося партнерством з Arm для втілення їхньої концепції нейронного рендерингу в життя.” Яспер Беккерс, генеральний директор Traverse Research

  • Савчук Анастасія

    Related Posts

    Ecosia готова запропонувати Google $0 за управління браузером Chrome

    Німецька неприбуткова організація Ecosia, відома своєю пошуковою системою та екологічним браузером, пропонує безкоштовне управління Google Chrome на десять років. Ця пропозиція може здатися незвичною, особливо в контексті того, що Perplexity…

    Perplexity робить пропозицію придбати Google Chrome за 34,5 мільярда доларів

    Стартуп також запропонував купити TikTok на початку цього року. Google не повідомляла про намір продавати Chrome за будь-якою ціною, і до цього часу суд не видав наказ про продаж. Представник…

    You Missed

    Ecosia готова запропонувати Google $0 за управління браузером Chrome

    Ecosia готова запропонувати Google $0 за управління браузером Chrome

    Microsoft розкриває вплив закону про онлайн-безпеку Великобританії на гравців Xbox

    Microsoft розкриває вплив закону про онлайн-безпеку Великобританії на гравців Xbox

    Perplexity робить пропозицію придбати Google Chrome за 34,5 мільярда доларів

    Perplexity робить пропозицію придбати Google Chrome за 34,5 мільярда доларів

    Photoshop зовсім спростив редагування людей та об’єктів у фотографіях

    Photoshop зовсім спростив редагування людей та об’єктів у фотографіях

    Masimo знову планує обмежити функцію вимірювання рівня кисню в Apple Watch

    Masimo знову планує обмежити функцію вимірювання рівня кисню в Apple Watch

    Google представив офіційний огляд Pixel 10 Pro Fold

    Google представив офіційний огляд Pixel 10 Pro Fold