IGDA називає масове вилучення дорослих ігор формою “креативного придушення

Зміст новини містить короткий згадка про сексуальне насильство.

Міжнародна асоціація розробників ігор (IGDA) висловила серйозне занепокоєння через виключення та деіндексацію дорослих ігор на платформах Steam та itch.io.

Ця неприбуткова організація, яка виступає за права розробників, закликала до більшої прозорості та справедливості в процесі модерації контенту для дорослих. Таке рішення було прийняте після того, як Steam та Itch вирішили заборонити та приховати ці ігри під тиском платіжних систем, таких як Visa та Mastercard.

Вищезгадані платіжні компанії нещодавно стали об’єктом кампанії Collective Shout, яка звинуватила їх у “прибутковості від ігор, що містять насильство, інцест та знущання над дітьми” на таких платформах, як Steam.

В обширній заяві, опублікованій в Інтернеті, IGDA заявила, що “неясна або надто обережна” модерація дорослого контенту може негативно вплинути на ігри та розробників, які не порушували жодних обмежень. Це може призвести до втрати доходу або репутаційних втрат.

“Розробники повідомляють, що їхні ігри виключаються або приховуються, незважаючи на попереднє схвалення або тривале перебування на цих платформах. Відсутність прозорості в критеріях виконання, раптові зміни в політиці та відсутність шляхів оскарження залишають творців без чіткого напрямку для дотримання правил або відшкодування,” йдеться у заяві.

“Ігри, що містять узгоджений дорослий контент, включаючи лгбтк, позитивні сюжети або романтичні наративи, легко стають мішенню для неясного чи надто обережного виконання, часто примушуючи розробників до мовчання або самоцензури через побоювання платформи щодо можливих ризиків, пов’язаних з легальним дорослим контентом.”

IGDA застерігає проти впливу третіх сторін на “які історії можуть бути raccontate або продані в іграх”

Асоціація також висловила занепокоєння тим, що фінансові інститути мають можливість впливати на “які історії можуть бути розказані та продані в іграх” з мінімальною прозорістю або підзвітністю.

Вони зазначили, що така ситуація є своєрідною “креативною репресією”, яка може призвести до самоцензури розробників або відмови від проектів через страх видалення. Також було вказано, що “розробники, які належать до ЛГБТК+, трансгендерні особи, жінки та представники меншин можуть зазнати непропорційного впливу через надмірну цензуру.”

“Наша діяльність зосереджена виключно на розробниках, які створюють узгоджені, легальні та етично розроблені ігри, і ми підтримуємо чіткі, стабільні політики щодо контенту, а не неясну або надто широке цензурування,” продовжується заява.

“Ігри, як будь-яка форма мистецького вираження, можуть досліджувати теми інтимності, задоволення, травми чи ідентичності. Коли їх створено етично і поширено легально, ці твори заслуговують на чесну, прозору та контекстуальну оцінку, а не на те, щоб бути відкинутими через стигму чи тиск третіх сторін.”

“Багато з цих ігор вже дотримуються встановлених систем рейтингів і попереджень про контент, включаючи ESRB та міжнародні еквіваленти. Розробники використовують вже існуючі інструменти для чіткого комунікування змісту, встановлення очікувань і відповідального обмеження доступу за віком. Проблема полягає не в відсутності запобіжників, а в нестачі пропорційного, інформованого та прозорого виконання.”

IGDA представила набір рекомендацій політики, які вона хоче, щоб платформи розглянули для запобігання відводам розробників до сірих ринків, включаючи публікацію чітких вказівок, які “розрізняють заборонений контент від легального дорослого вираження”, а також утворення дорадчих груп з юридичними експертами, представниками маргіналізованих груп та фахівцями з безпеки.

Платформи для ігор також закликали до розгляду можливості використання альтернативних платіжних послуг, включаючи “провайдерів, що відповідають інтересам дорослої індустрії”, таких як Verotel і CCBill.

“Ми закликаємо платформи, платіжні процесори та лідерів індустрії залучати до діалогу розробників і організації захисту прав. Ми вітаємо співпрацю та прозорість. Це питання не лише про дорослий контент. Це стосується прав розробників, художньої свободи та стійкості різноманітних творчих ініціатив в іграх,” йдеться в заклику до дії.

“Крім того, ми закликаємо організації-партнери та видавців стояти на нашому боці в захисті етичних творців від шкідливих перебільшень. Висловіть свої занепокоєння щодо фінансової цензури та дайте знати про себе.”

Повну заяву, включаючи контактну інформацію для Visa та Mastercard, можна знайти на вебсайті IGDA.

  • Коваленко Марія

    Related Posts

    Вони не втрачають гроші, а просто отримують менше: Aheartfulofgames звинувачує власника Outright Games у неефективному управлінні напередодні закриття

    Іспанська студія Aheartfulofgames звинуватила материнську компанію Outright Games у неефективному управлінні після оголошення про закриття студії та звільнення всіх 28 співробітників. У прес-релізі, надісланому до місцевого профспілки CSVI, команда розробників…

    Керівник EA стверджує, що EA Sports стане найціннішим спортивним бізнесом у світі

    EA оприлюднила фінансові результати за перший квартал фінансового року (Q1), підкресливши значний внесок свого підрозділу EA Sports, який випускає популярні франшизи, включаючи EA Sports FC, College Football та EA Sports…

    You Missed

    Технології Neural від Arm забезпечують розумніші, чіткіші та ефективніші мобільні графіки для розробників

    Технології Neural від Arm забезпечують розумніші, чіткіші та ефективніші мобільні графіки для розробників

    Маск звернувся до Цукерберга з проханням про допомогу в купівлі OpenAI за 97 мільярдів доларів

    Маск звернувся до Цукерберга з проханням про допомогу в купівлі OpenAI за 97 мільярдів доларів

    IGDA називає масове вилучення дорослих ігор формою “креативного придушення

    IGDA називає масове вилучення дорослих ігор формою “креативного придушення

    Нове стартап-компанія Сема Алтмана прагне до згуртування людей та технологій

    Нове стартап-компанія Сема Алтмана прагне до згуртування людей та технологій

    Amazon почав надавати доставку швидкопсувних продуктів в один день більш ніж у 1000 містах і селищах, плануючи подвоїти це покриття до кінця року

    Amazon почав надавати доставку швидкопсувних продуктів в один день більш ніж у 1000 містах і селищах, плануючи подвоїти це покриття до кінця року

    AI Режим Google Search отримав оновлення, щоб “бачити” ваші домашні завдання

    AI Режим Google Search отримав оновлення, щоб “бачити” ваші домашні завдання