Іспанська студія Aheartfulofgames звинуватила материнську компанію Outright Games у неефективному управлінні після оголошення про закриття студії та звільнення всіх 28 співробітників.
У прес-релізі, надісланому до місцевого профспілки CSVI, команда розробників повідомила, що Outright має намір закрити Aheartfulofgames приблизно через три роки після придбання студії та обіцянки підтримувати і розвивати її команду.
“Outright придбала нашу студію у листопаді 2022 року, інтегрувавши нас у свою внутрішню структуру та узявши на себе відповідальність за вибір та розподіл проєктів, з метою підтримки зростання як компанії, так і її продукцій, – зазначено у релізі. – З того часу управління студії та умови праці її співробітників були під безпосереднім контролем групи. Після нашого придбання, протягом двох років активного розвитку, адаптуючись до жорстких термінів і ресурсних обмежень, команда Aheartfulofgames завершила розробкуTeenage Mutant Ninja Turtles: Mutants Unleashed. Проєкт був завершений вчасно і без виробничих проблем. Після релізу у жовтні 2024 року гра відповідала комерційним очікуванням, встановленим Outright.”
Проте, після виходу Teenage Mutant Ninja Turtles команда стверджує, що їх фактично відсторонили від роботи їхньою материнською компанією. Вони стверджують, що Outright, яка підтримується британською приватною інвестиційною фірмою EMK Capital, не надала студії роботи, що виправдало б близьке закриття.
Вони зазначають, що студію швидко відокремили після призначення Робіна Флодіна новим генеральним директором у жовтні 2024 року — крок, який вони вважають “переломним моментом в управлінні компанією, що призвело до зміни стратегічних пріоритетів, яка, на нашу думку, свідчила про постійну відсутність інтересу та мінімальну взаємодію з боку Outright щодо своїх відповідальностей стосовно нашої студії.”
“Здебільшого стало ясно для команд в групі, що нове керівництво надає пріоритет дешевим проєктам із швидким виконанням, стратегія, яка зазвичай призводить до зниження якості продукції та погіршення умов праці,” додають вони.
Aheartfulofgames стверджує, що вони неодноразово намагалися розпочати нові проєкти протягом останніх 12 місяців, але Outright не пояснила причини, чому ці плани були зупинені — навіть коли пропозиції були “позитивно сприйняті” потенційними ліцензіарами. Додатково команда стверджує, що Outright заборонила їм допомагати іншим внутрішнім студіям компанії з їхніми проєктами, віддавши перевагу аутсорсингу.






