Krafton виправдовує затримку Subnautica 2

Видавець PUBG та Subnautica, компанія Krafton, намагається переконати інвесторів, що юридична суперечка щодо Subnautica 2 є позитивним аспектом для студії.

Юридичні суперечки та кадрові зміни

Під час сесії запитань і відповідей на фінансовій презентації за другий квартал 2025 року інвестори цікавилися станом видавничої організації Krafton та її “безліччю інвестицій”. Використовуючи Subnautica 2 як приклад, компанія стверджує, що її внутрішні процеси є придатними для управління декількома іграми, ініціативами та окремими етапами.

Фінансовий директор Krafton Донгкун Бе зазначив, що «суперечки щодо юридичних процесів» відносно Subnautica 2 та затримка можуть призвести до думки зовні, що внутрішній процес управління етапами компанії неефективний. Проте він сподівається, що інвестори, які беруть участь у дзвінку, сприймуть обробку гри компанією Krafton в позитивному ключі. За словами CFO, вжиті Krafton заходи (серед яких було звільнення керівників розробки) «насправді демонструють, що всередині Krafton все ефективно управляється, коли йдеться про управління етапами».

Причина цього, як пояснив Бе, полягає в тому, що франшиза Subnautica має велику вже існуючу базу гравців, і компанія впевнена, що «определений рівень продажів» буде гарантований. Проте Krafton прагне забезпечити «найвищий рівень задоволення гравців», тому було прийнято рішення про затримку.

«Оскільки ми дуже ретельно управляли всім процесом етапів всередині компанії, ми змогли прийняти рішення щодо Subnautica 2, оскільки вважали, що гра не відповідає нашим стандартам. Тому вважаю, що цей випадок показує, що наш процес управління етапами є ретельно організованим», – зазначив він.

Позов від засновників Unknown Worlds

Як згадав Бе, затримка Subnautica 2 (з 2025 року на початок 2026, згідно з фінансовою презентацією) більше не є найгучнішою новиною, що оточує продюсера Unknown Worlds. Липень розпочався з ключових кадрових звільнень у студії. За тиждень після цього з’явилися повідомлення, що новини про затримку можуть вплинути на потенційний бонус у 250 мільйонів доларів для команди, прив’язаного до фінансових показників. Наступного дня засновники Unknown Worlds Чарлі Клівленд і Макс Макаґайр разом з колишнім CEO Тедом Гіллом подали позов проти Krafton.

Через кілька днів редагована публічна версія позову стала доступною. У ній трьома колишніми керівниками детально пояснено, як обіцянка «негайного та величезного успіху Subnautica 2», спираючись на 2.5 мільйона бажань у Steam, мала б “ймовірно призвести до виплати 250 мільйонів доларів колишнім власникам та співробітникам студії”. Це становище, як стверджують розробники, змусило Krafton “засумувати” в спробі відстрочити цей успіх.

У позові стверджується, що CEO Krafton Чанхан Кім сказав керівникам Unknown Worlds, що випуск гри в ранньому доступі буде “фінансово катастрофічним і надзвичайно неприємним” для видавця. Керівництво Krafton надіслало аналогічну заяву Game Developer, а Бе підкреслив це під час дзвінка, зазначивши, що випуск Subnautica 2 раніше часу з недостатнім контентом розчарував би гравців і завдав би шкоди репутації як франшизи Sunbautica, так і Unknown Worlds.

“Хоча ми розчаровані тим, що Чарлі, Макс і Тед подали позов на величезну виплату, ми з нетерпінням чекаємо на можливість захистити себе в суді. Тим часом Krafton зосереджується на найголовнішому: якнайшвидшому випуску найкращої гри для шанувальників Subnautica,” – йдеться в заяві.

Незважаючи на те, що компанія задіяна у судовій справі, Krafton завершила свою останню угоду 25 липня, придбавши інді-студію Eleventh Hour Games за початкову суму в 96 мільйонів доларів, яка відома ARPG Last Epoch.

Сильні фінансові результати

Щодо фінансових результатів за останній квартал, Krafton повідомила про дохід у 1.54 трильйона вон (близько 1.1 мільярда доларів), що на 11% більше порівняно з аналогічним періодом у 2024 році, тоді як прибуток склав 703 мільярди вон (близько 505 мільйонів доларів), що є збільшенням на 9.5%.

PUBG: Battlegrounds та Inzoi є основними складовими даних показників, при цьому остання гра стала «найшвидкопроданим корейським преміум-тайтлом, що перевищив 1 мільйон одиниць», за даними Krafton. Зараз видавець має намір розвивати Inzoi в глобальну франшизу, поки також покладає надії на проект контенту, створеного користувачами PUBG, який стартує в серпні.

Компанія працює над 13 новими ігровими проектами та планує активізувати зусилля для «виявлення та розвитку нових франшиз», розширюючи свої внутрішні студії та здійснюючи ще більше інвестицій у різних жанрах та регіонах.

  • Коваленко Марія

    Related Posts

    Ігри з конячками під забороною: що сталося в Epic Games Store?

    Інді-хоррор гра “Horses”, розроблена студією Santa Ragione, нарешті вийшла в ефір, проте її доступність обмежена. Для багатьох гравців її реліз став несподіваним, адже розробники зіткнулися з труднощами на популярних цифрових…

    Саудівська Аравія стане власником 93,4% EA

    Саудівська Аравія готується стати мажоритарним власником компанії Electronic Arts (EA) в рамках угоди на суму 55 мільярдів доларів, яка передбачає вихід компанії з публічного обігу. Цей великий інвестиційний проект передбачає,…

    You Missed

    Відкриття Realme P4x: Дата запуску, ключові характеристики та захоплюючий дизайн

    Відкриття Realme P4x: Дата запуску, ключові характеристики та захоплюючий дизайн

    Ігри з конячками під забороною: що сталося в Epic Games Store?

    Ігри з конячками під забороною: що сталося в Epic Games Store?

    Трамп може позбавити H-1B віз тих, хто працював у модерації контенту: що далі?

    Трамп може позбавити H-1B віз тих, хто працював у модерації контенту: що далі?

    Відкрийте нові можливості: віддалений доступ Windows 11 на Quest 3 вже доступний для всіх

    Відкрийте нові можливості: віддалений доступ Windows 11 на Quest 3 вже доступний для всіх

    CME Group зазнає тривалого збою: що це означає для ринку?

    CME Group зазнає тривалого збою: що це означає для ринку?

    Майбутнє ігрового бізнесу Microsoft: Чекати революції в світі Xbox?

    Майбутнє ігрового бізнесу Microsoft: Чекати революції в світі Xbox?