
Меню вашого наступного замовлення в сервісі доставки їжі Uber Eats можуть бути прикрашені за допомогою генеративного штучного інтелекту. Ця служба впроваджує нові функції, які допоможуть бізнесам рекламувати свої страви та взаємодіяти з клієнтами. Серед нововведень – доповнення для описів меню, фотографій їжі та узагальнення відгуків, а також інструмент живого чату та можливість отримання оплати за фотографії, що надані користувачами.
Інструменти штучного інтелекту можуть використовуватися для створення описів страв меню та підсумування відгуків клієнтів, що дозволяє швидко виділити зворотний зв’язок щодо сфер бізнесу, які потребують поліпшення. Uber Eats також повідомляє, що використовує ШІ для “виявлення і покращення якісно низьких зображень їжі” в меню: це може включати зміни освітлення, роздільної здатності та ракурсу, а також редагування зображень їжі на різних тарілках або фонах. Приклади зображень, надані Uber Eats, свідчать про те, що ця функція може також використовувати генеративний ШІ для коригування самої їжі, наприклад, розширення її або заповнення прогалин під час цифрового оформлення.
Для тих страв, які взагалі не мають зображень, Uber Eats тепер дозволяє клієнтам завантажувати фото власних замовлень під час написання відгуків. Ця функція буде доступна по всьому світу і активується через опцію “додати фото” на екрані оцінки замовлення. Клієнти в США, Великій Британії, Канаді та Мексиці можуть отримати оплату у вигляді кредитів в додатку Uber, якщо їхні фотографії будуть опубліковані.
Останнім нововведенням від Uber Eats є функція Live Order Chat, що дозволяє бізнесам безпосередньо спілкуватися з клієнтами для вирішення будь-яких проблем з замовленнями перед їх відправленням. Після отримання замовлення торговці можуть ініціювати комунікацію в реальному часі, щоб уточнити спеціальні запити, перевірити дієтичні вимоги або з’ясувати питання наявності товарів на складі та обговорити альтернативи.
Завантажені користувачами зображення та функція Live Order Chat можуть надати клієнтам краще уявлення про те, чого очікувати від своїх замовлень до їх прибуття. Проте контент, що генерується і редагується штучним інтелектом, може бути непередбачуваним, і залишиться невідомим, наскільки надійними будуть ці інструменти до їх появи в меню.