Nintendo сподівається продати 15 мільйонів одиниць Switch 2 за дев’ять місяців

Nintendo прогнозує, що продажі Switch 2 досягнуть 15 мільйонів одиниць у всьому світі протягом поточного фінансового року.

Цю інформацію компанія надала у своєму фінансовому звіті за рік, що закінчується 31 березня 2025 року. За цей же період очікується, що продажі програмного забезпечення для Switch 2 становитимуть 45 мільйонів одиниць.

Оригінальна консоль Switch реалізувала майже 18 мільйонів одиниць за перший рік після виходу на ринок. Пристрій був запущений 3 березня 2017 року і до кінця місяця було продано 2,74 мільйона одиниць. У наступному фінансовому році, що завершився 31 березня 2018 року, було продано 15,05 мільйона одиниць.

Варто зазначити, що початкова оцінка Nintendo для Switch 2, яка має надійти у продаж 5 червня, охоплює лише перші дев’ять місяців з моменту виходу. Це означає, що нова консоль має потенціал перевершити свого попередника за підсумками 12 місяців.

На даний момент оригінальний Switch, безумовно, має всі шанси стати найпродаванішою консоллю Nintendo за всю історію. За FY25 консоль реалізувала 10,8 мільйона одиниць, досягнувши 152,12 мільйона продажів за весь час. Їй потрібно менше 2 мільйонів продажів у поточному фінансовому році, щоб перевершити рекорд продажів, встановлений Nintendo DS (154,02 мільйона одиниць).

Зважаючи на прогнози Nintendo, що ще 4,5 мільйона консолей продадуться в поточному фінансовому році, це здається неминучим результатом.

Зменшення продажів апаратного та програмного забезпечення на фоні завершення життєвого циклу оригінального Switch

Аналізуючи загальну фінансову діяльність Nintendo, можна помітити, що консолідовані чисті продажі знизилися на 30,3% в річному обчисленні, досягнувши 1,16 трильйона єн (8,03 мільярда доларів). Прибуток зменшився на 43,2% у порівнянні з минулим роком, склавши 278,8 мільярда єн (1,9 мільярда доларів).

Продажі апаратури знизилися на 31,2% у порівнянні з минулим роком, досягнувши 10,8 мільйона одиниць, тоді як продажі програмного забезпечення зменшилися на 22,2%, становивши 155,41 мільйона одиниць за той же період.

Оскільки Switch зараз перебуває на завершальному етапі свого життєвого циклу, такі падіння є цілком прогнозованими.

У цифровому сегменті продажі також знизилися на 26,5% в річному обчисленні, досягнувши 326 мільярдів єн (2,25 мільярда доларів), через зменшення продажів завантажуваних ігор для Switch. Доходи від мобільних ігор та IP зменшилися на 27% до 67,6 мільярда єн (466,8 мільйона доларів) через зниження доходів від фільму “Супер Mario Bros.”, який вже вийшов понад два роки тому.

Перспективи вказують на те, що запуск Switch 2 допоможе досягти річних продажів у 1,9 трильйона єн (13,1 мільярда доларів) у FY26.

  • Коваленко Марія

    Related Posts

    Square Enix здійснює значні інвестиції в розробника Vaultbreakers BetaDwarf

    Компанія Square Enix вкладає у данську студію BetaDwarf, не розкриваючи суму інвестицій, щоб підтримати розробку екшен-RPG у стилі топ-даун під назвою Vaultbreakers. Студія BetaDwarf повідомила про цю новину, назвавши її…

    Новини: Romero Games веде переговори з новими видавцями після повідомлень про скасування фінансування проекту Microsoft

    Оновлення (07/08/25): Студія Romero Games підтвердила, що не закрилася повністю і наразі розглядає можливості подальшої роботи після раптової зупинки фінансування для неанонсованого проєкту. Численні колишні співробітники, які були звільнені внаслідок…

    You Missed

    Скорочення кадрів у CNET на фоні активних придбань материнської компанії

    Скорочення кадрів у CNET на фоні активних придбань материнської компанії

    Microsoft демонструє сильні результати в хмарних технологіях, зростання також у Windows та Xbox

    Microsoft демонструє сильні результати в хмарних технологіях, зростання також у Windows та Xbox

    xAI розкриває причини зриву Grok Nazi, поки Tesla інтегрує бота Елона у свої автомобілі

    xAI розкриває причини зриву Grok Nazi, поки Tesla інтегрує бота Елона у свої автомобілі

    Meta грає в гру з ШІ, використовуючи репутацію на свою користь

    Meta грає в гру з ШІ, використовуючи репутацію на свою користь

    ISDA та Ant International закликають до спільної індустріальної основи для токенізації активів

    ISDA та Ant International закликають до спільної індустріальної основи для токенізації активів

    Square Enix здійснює значні інвестиції в розробника Vaultbreakers BetaDwarf

    Square Enix здійснює значні інвестиції в розробника Vaultbreakers BetaDwarf