
Google готує новий розділ для профілів ресторанів та барів в пошукових результатах. Цей розділ дозволить власникам заходів розміщувати актуальні акції або події в результатах пошуку, керуючи цим процесом вручну або через посилання на профіль у соціальних мережах.
Акції будуть відображатися під маркуванням “Цього тижня” в інформаційній панелі, що з’являється при пошуку більшості місцевих бізнесів у Google. Компанія пропонує використовувати цей новий функціонал для публікації щоденних спеціальних пропозицій або анонсів майбутніх живих музичних заходів. Спочатку нововведення буде доступне в США, Великій Британії, Канаді, Австралії та Новій Зеландії для “окремих закладів харчування і напоїв”, хоча точна дата запуску поки що не відома.
Цей розділ, що називається “Що відбувається” з боку бізнесу, дозволяє барам і ресторанам оновлювати інформацію через пости на Google. Ця функція була запущена компанією майже десять років тому для брендів і знаменитостей, а згодом була розширена на місцеві бізнеси, дозволяючи їм публікувати контент безпосередньо в каруселі своїх профілів у пошуку. Альтернативно, компанії можуть зв’язати свої облікові записи Instagram, Facebook або X для автоматичного крос-постингу.