Switch 2 реалізував понад 6 мільйонів копій по всьому світу

Nintendo Switch 2 успішно реалізував понад 6 мільйонів одиниць усього світу за сім тижнів.

Компанія Nintendo озвучила цю віху у своєму фінансовому звіті за квартал, що закінчився 30 червня 2025 року, зазначивши, що попит на консоль залишається вищим за пропозицію в деяких країнах.

Очікувана консоль реалізувала 5.83 мільйона одиниць глобально до кінця червня, але з того часу продажі, явно, зросли.

Продажі апарату Switch 2 в Японії склали 1.27 мільйона одиниць у першому кварталі. У регіоні Америки було продано 2.08 мільйона одиниць, а в Європі — 1.4 мільйона одиниць за той же період. Nintendo додала, що в інших регіонах було реалізовано ще 1.13 мільйона одиниць.

Mario Kart World, ексклюзивна гра для Switch 2, яка була доступна як окрема покупка або в комплекті з апаратом, реалізувала 5.63 мільйона одиниць по всьому світу. Загальний обсяг продажів програмного забезпечення для Nintendo Switch 2 становив 8.67 мільйона одиниць.

Nintendo також повідомила, що продажі оригінальної версії Switch залишилися «сталими», хоча, як і очікувалося, знизилися на 53.5% у річному вимірі. Консоль, яка перебуває на ринку вже дев’ять років, реалізувала 980,000 одиниць у першому кварталі, досягнувши загального обсягу продажів у 153.2 мільйони одиниць.

Продажі програмного забезпечення для Nintendo Switch знизилися на 20.4% у річному вираженні до 24.40 мільйонів одиниць.

Nintendo Switch 2 стартує успішно

Чисті продажі зросли на 132.1% у річному обчисленні, досягнувши 572.3 мільярда єн (приблизно 3.8 мільярда доларів), а операційний прибуток збільшився на 4.4%, до 56.9 мільярда єн (середньо 378.2 мільйона доларів).

Switch 2 став основним драйвером продажів для японської компанії, при цьому Nintendo пояснила, що вища ціна консолі в порівнянні з оригінальним Switch сприяла суттєвому зростанню чистих продажів.

Продажі в рамках бізнесу компанії, пов’язаного з інтелектуальною власністю, знизилися на 4.4% у річному вираженні до 16.7 мільярда єн, що переважно пов’язано зі скороченням доходів від фільму «Супер Mario Bros.

В цифровому сегменті продажі в першому кварталі знизилися на 13.5% у річному вимірі до 69.8 мільярда єн, що становить 59.3% від загальних продажів програмного забезпечення.

«Цифрові продажі зменшилися в річному вимірі, переважно через зниження продажів завантажуваних версій упаковки програмного забезпечення та вплив зміцнення єни», – додала Nintendo.

Nintendo зберігає свої прогнозні показники на поточний фінансовий рік, очікуючи, що обсяги продажів Switch 2 досягнуть 15 мільйонів одиниць до завершення фінансового року в березні 2026 року.

  • Коваленко Марія

    Related Posts

    Ігри з конячками під забороною: що сталося в Epic Games Store?

    Інді-хоррор гра “Horses”, розроблена студією Santa Ragione, нарешті вийшла в ефір, проте її доступність обмежена. Для багатьох гравців її реліз став несподіваним, адже розробники зіткнулися з труднощами на популярних цифрових…

    Саудівська Аравія стане власником 93,4% EA

    Саудівська Аравія готується стати мажоритарним власником компанії Electronic Arts (EA) в рамках угоди на суму 55 мільярдів доларів, яка передбачає вихід компанії з публічного обігу. Цей великий інвестиційний проект передбачає,…

    You Missed

    Відкриття Realme P4x: Дата запуску, ключові характеристики та захоплюючий дизайн

    Відкриття Realme P4x: Дата запуску, ключові характеристики та захоплюючий дизайн

    Ігри з конячками під забороною: що сталося в Epic Games Store?

    Ігри з конячками під забороною: що сталося в Epic Games Store?

    Трамп може позбавити H-1B віз тих, хто працював у модерації контенту: що далі?

    Трамп може позбавити H-1B віз тих, хто працював у модерації контенту: що далі?

    Відкрийте нові можливості: віддалений доступ Windows 11 на Quest 3 вже доступний для всіх

    Відкрийте нові можливості: віддалений доступ Windows 11 на Quest 3 вже доступний для всіх

    CME Group зазнає тривалого збою: що це означає для ринку?

    CME Group зазнає тривалого збою: що це означає для ринку?

    Майбутнє ігрового бізнесу Microsoft: Чекати революції в світі Xbox?

    Майбутнє ігрового бізнесу Microsoft: Чекати революції в світі Xbox?