
Фінансовий наглядовий орган Великобританії закликав до поліпшення процесів цифрових кредитів, щоб допомогти людям краще розуміти, що саме вони підписують.
Редакційна частина
Цей матеріал був обраний і підготовлений редакційною командою через його актуальність та інтерес для нашої спільноти.
У рамках дослідження цього сектора регулятор виявив, що дизайн цифрових платформ може спрямовувати клієнтів у певному напрямку і впливати на їхнє розуміння продуктів та особливостей.
Коли ці механізми працюють правильно, це може сприяти позитивним результатам для споживачів. Проте, за словами FCA, клієнти також можуть бути змушені ухвалювати швидкі рішення, які не відповідають їхнім інтересам або очікуванням відповідно до правил споживчої відповідальності.
Регулятор зазначив, що деякі кредитори використовують коротшу та спрощену мову, а також надають відео-інструкції, що сприяють розумінню клієнтів.
Проте, дизайн деяких процесів цифрових кредитів не містив “позитивного тертя”, яке уповільнює процес ухвалення рішень, і не включав необхідну інформацію для споживачів, наприклад, про витрати.
Позитивне тертя – це елементи споживчого досвіду, які можуть заохочувати споживачів призупинитися та обдумати своє рішення, зокрема, у вигляді позначок, затримок часу та вимог щодо підтвердження даних в умовах високих ризиків інвестування.
Алісон Уолтерс, директор з питань споживчого фінансування в FCA, зазначає: “Онлайн- та мобільні заявки можуть спростити отримання кредиту, необхідного для управління фінансами. Проте погано спроектовані додатки можуть призвести до того, що люди пропустять важливу інформацію. Ми ділимося прикладами того, що працює, а що ні, щоб кредитори могли краще підтримувати своїх клієнтів.”