Чутки про найм нового співробітника порушили спокій у індустрії, але ними швидко спростила компанія Tesla сьогодні. Ця ситуація виявила нестабільність, що оточує електрокару-гіганта та його амбіції в сфері автономного водіння. Все почалося з повідомлень про те, що Tesla залучила ключову фігуру з конкурента, що зазнав невдачі, а закінчилося заявою про те, що це виявилося лише результатом фальшивого профілю в інтернеті.
Фейкові новини
На короткий час здавалося, що Tesla здійснила важливий стратегічний крок. ЗМІ повідомили про найм Генрі Куанга, колишнього керівника автономії в Cruise, підрозділі автономного водіння General Motors, який більше не існує. Куанга мали прийняти на посаду “Директора з Штучного Інтелекту та Глибокого Навчання для Автономного Водіння”. Подібний найм свідчив би про намір Tesla залучити досвідчені кадри ззовні, щоб підсилити відділ, з якого постійно йдуть відомі фахівці.
Новина швидко була спростована. Ашок Еллюсвамі, керівник автопілота та ШІ в Tesla, звернувся до соціальних мереж, щоб назвати ці повідомлення “фейковими новинами”. Джерелом дезінформації виявився переконливий, але все ж таки підроблений профіль у LinkedIn, створений для Куанга. Цю сторінку вже видалили, але вона містила інформацію про нову посаду в Tesla і була настільки переконливою, що її під picked up кілька новинних організацій.
Цей незвичайний інцидент підкреслює більш широкі драми, що розгортаються як у Tesla, так і в залишках Cruise. Cruise компанії GM раніше була одним із провідних гравців у сфері роботаксі, але ряд аварій у 2023 році, включаючи серйозний інцидент у Сан-Франциско, призвели до повного припинення роботи їхнього флоту. Наприкінці 2024 року GM оголосила, що припиняє фінансування амбітного та витратного проекту, вибравши натомість інтегрувати частини команди Cruise в свої внутрішні програми ADAS для споживчих автомобілів. Це залишило багатьох з її провідних інженерів, таких як Куанг, на ринку праці.
Tesla також має свої внутрішні виклики, особливо в тому відділі, в якому, як вважали, Куанга мали прийняти. Компанія стикається з значними втратами фахівців в команах автопілота і автономного водіння. Протягом кількох років ключові лідери, такі як Андрій Карпаті, колишній директор з ШІ та візуалізації автопілота, а також Дрю Багліно, старший віце-президент з енергоносіїв та інженерії, покинули компанію. Цього року тенденція продовжилася з відходом Девіда Лау, віце-президента з програмного забезпечення, та Мілана Ковака, який керував інженерією робота Optimus.






