
Дохід від реалізації смартокулярів Ray-Ban Meta за минулий рік зріс більш ніж у три рази, повідомляє компанія EssilorLuxottica у своєму фінансовому звіті.
Популярність цієї моделі, розробленої спільно з Facebook ще з 2019 року, сприяла збільшенню загального обсягу продажів компанії за перше півріччя до 14,02 млрд євро (16,25 млрд доларів США), що на 7,3% більше, ніж у минулому році.
Керівники EssilorLuxottica, Франческо Міллері та Поль дю Саян, висловили переконання, що поєднання штучного інтелекту, сенсорних технологій та медичної інфраструктури відкриває нові горизонти для окулярів як нової обчислювальної платформи, здатної працювати з великими обсягами даних.
Компанія також згадала про запуск нових смартокулярів Oakley Meta у червні, які продовжили партнерство з Meta. За повідомленням, незабаром планується випуск моделі під брендом Prada.
Нагадаємо, що EssilorLuxottica є власником кількох відомих брендів окулярів, таких як Ray-Ban, Oakley, Vogue Eyewear та Persol. У вересні Meta продовжила свою довгострокову угоду з Luxottica для співпраці у сфері розробки смартокулярів на наступні десять років.