Президент Sega стверджує, що компанії з успішною історією зазвичай мають потужний глобальний бізнес GAAS

Президент та операційний директор Sega, Шуї Уцумі, нещодавно обговорив орієнтацію компанії на глобалізацію моделі бізнесу «Ігри як послуга» (GAAS), що свідчить про «добру репутацію» підприємства.

В інтерв’ю виданню Game Business, Уцумі зазначив, що компанії в ігровій індустрії з «сильною репутацією зазвичай мають успішний [глобальний] GAAS-бізнес». Щодо Sega, то хоча бізнес з продажу консолей і ПК покращується, видавець і розробник все ще працює над глобалізацією свого GAAS-бізнесу. “Це одне з найзначніших викликів”, – додав він.

На сьогодні Sega зосередилася на безкоштовних мобільних іграх, до яких входить, зокрема, Sonic Rumble, яка безкоштовна, але має внутрішні покупки. У інтерв’ю 2024 року директор гри Макото Тасе підкреслив, що “моделі монетизації, які використовують механіку гача, не були дуже успішними для ігор, орієнтованих на глобальну аудиторію всіх вікових категорій”, і ці механіки “схильні до неприйняття за кордоном”, що призвело до рішення не включати їх у Rumble.

Хоча Уцумі не згадував про механіку гача, він вважає, що розробник Rovio, яку Sega придбала в серпні 2023 року, є потенційним кандидатом для розвитку цього напрямку бізнесу. “Rovio має глибоке знання світового мобільного ринку і дуже сильні бренди, такі як Angry Birds”, – сказав Уцумі. “Ми вважаємо, що співпраця між Rovio та Sega буде вдалою. Ми тісно співпрацюємо з Rovio, щоб створити мобільну гру про Соніка, і надаємо їм доступ до брендів, включаючи Sonic, щоб розробити привабливі GAAS-ігри.”

Плани Sega також включають розвиток франшиз поза іграми, при цьому Уцумі згадав успіх фільмів про Соніка, які в січні цього року зібрали понад 1 мільярд доларів у світовому прокаті. За словами президента, фільми суттєво вплинули на франшизу, сприяючи значному зростанню продажів ігор про Соніка.

“Коли я починав займатися бізнесом у світі відеоігор, я звертався до деяких кінокомпаній з пропозицією адаптувати ігри, як, наприклад, Crash Bandicoot, у фільми,” – розповів він. “Але мене сприймали як… ‘ей, відеоігри – це як бізнес з іграшками’. Вони насправді не сприймали це всерйоз.”

Ситуація з іграми як послуга не є здоровою

Хоча Уцумі стверджує, що компанії з потужним GAAS-бізнесом демонструють хороші результати, студії стикаються з труднощами при запуску ігор у форматі живого сервісу.

Sony, за чутками, вкладала 200 мільйонів доларів у шутер живого сервісу Concord, який вийшов на ринок наприкінці минулого року і був прибраний з продажу вже за кілька тижнів, закривши студію, що його розробляла. У січні цього року компанія скасувала два титули першої партії, які розроблялися в Bluepoint Games і Bend Studio. Через кілька тижнів, за повідомленнями, у Bend Studio скоротили контрактників.

Через кілька тижнів Warner Bros. Games оголосила про закриття безкоштовної гри-бійки Multiversus 30 травня. Проте інтерес до моделей живого сервісу залишився – серверна платформа Pragma, що використовується в живих сервісах на кшталт Spectre Divide та Predecessor, отримала інвестицію в розмірі 12,75 мільйона доларів у березні. Незважаючи на події попередніх місяців, колишній керівник PlayStation Studios Хермен Хулст заявив, що наступний шутер живого сервісу Bungie, Marathon, не допустить тих самих помилок, що Concord.

“Я вважаю, що в цю гру було вкладено багато зусиль,” – сказав Хулст під час бесіди з інвесторами. “Було зроблено багато спроб. Але в результаті ця гра потрапила у надзвичайно конкурентний сегмент ринку. Я вважаю, що вона була недостатньо виразною, щоб зацікавити гравців. Тому ми переглянули наші процеси, щоб глибоко зрозуміти, як і чому цей проект не виправдав очікувань і щоб переконатися, що більше не допустимо подібних помилок.”

  • Коваленко Марія

    Related Posts

    Ігри з конячками під забороною: що сталося в Epic Games Store?

    Інді-хоррор гра “Horses”, розроблена студією Santa Ragione, нарешті вийшла в ефір, проте її доступність обмежена. Для багатьох гравців її реліз став несподіваним, адже розробники зіткнулися з труднощами на популярних цифрових…

    Саудівська Аравія стане власником 93,4% EA: що чекає на геймерів?

    Саудівська Аравія готується стати мажоритарним власником компанії Electronic Arts (EA) в рамках угоди на суму 55 мільярдів доларів, яка передбачає вихід компанії з публічного обігу. Цей великий інвестиційний проект передбачає,…

    You Missed

    Ігри з конячками під забороною: що сталося в Epic Games Store?

    Ігри з конячками під забороною: що сталося в Epic Games Store?

    Трамп може позбавити H-1B віз тих, хто працював у модерації контенту: що далі?

    Трамп може позбавити H-1B віз тих, хто працював у модерації контенту: що далі?

    Відкрийте нові можливості: віддалений доступ Windows 11 на Quest 3 вже доступний для всіх

    Відкрийте нові можливості: віддалений доступ Windows 11 на Quest 3 вже доступний для всіх

    CME Group зазнає тривалого збою: що це означає для ринку?

    CME Group зазнає тривалого збою: що це означає для ринку?

    Майбутнє ігрового бізнесу Microsoft: Чекати революції в світі Xbox?

    Майбутнє ігрового бізнесу Microsoft: Чекати революції в світі Xbox?

    Audi A6 e-tron та Q6 e-tron: Чи варто чекати на технологічну революцію?

    Audi A6 e-tron та Q6 e-tron: Чи варто чекати на технологічну революцію?