Звіт: Студія Cat Daddy Games, що працює над іграми для мобільних пристроїв, проводить скорочення штатів

2K-власне мобільне студію Cat Daddy Games, яка працювала над проектами на базі франшиз NBA 2K, WWE і NFL 2K, ймовірно, звільнила частину своїх співробітників.

Кілька розробників підтвердили свої звільнення через Linkedin. Спеціаліст з живих операцій Кейд Ахерн, старший продюсер Боб Гівнін та продюсер живих операцій Джефф Каллес опублікували дописи про звільнення та зазначили, що їх особисто торкнулися ці скорочення.

«Ну, нарешті це мене торкнуло», — написав Ахерн. «Як і багато інших у цій галузі, я також став жертвою звільнень. Я завжди буду вдячний своїм колегам у Cat Daddy Games, які допомогли мені вирости за всі ці роки, і я дуже їх сумуватиму, але схоже, що пора рухатися далі».

Гівнін конкретно зазначив, що його «посада стала зайвою» вчора. Коли запитали про підтвердження та деталі звільнень, представник 2K повідомив, що компанія не має коментарів на цей момент.

Схоже, що це не перша хвиля звільнень у студії в 2025 році. Продюсер Нікі Бодрі зазначила, що її звільнили в кінці травня, а 3D-аніматор Пітер Хон написав схожий пост у березні, вказавши, що його торкнулися «корпоративні перетворення» в компанії.

У лютому виробник Grand Theft Auto компанія Take-Two Interactive, яка володіє 2K, повідомила про «стабільний» фінансовий квартал, в якому NBA 2K перевершила внутрішні очікування. Незважаючи на перенесення виходу Grand Theft Auto VI на 2026 рік, компанія прогнозує зростання доходів приблизно на 5% у найближчому році.

Минулого місяця компанія продовжила свої багаторічні партнерства в рамках NBA 2K. NBA 2K25 вже продалася в кількості майже 10 мільйонів одиниць по всьому світу, що на 7% більше, ніж продажі NBA 2K24 за той же період.

Мобільний підрозділ Take-Two становив понад 50% загальних чистих доходів компанії під час другого кварталу минулого фінансового року та понад 64% повторних витрат споживачів, що підкреслює його важливість для компанії.

У листопаді 2024 року Take-Two повідомила, що розглядає можливість створення мобільних проектів для кількох консольних і ПК-ігор, а також шукає «вибіркові можливості для злиттів і поглинань на мобільному ринку» після придбання Zynga у 2022 році.

  • Коваленко Марія

    Related Posts

    Звільнені розробники ZeniMax створюють студію Sackbird

    Група розробників ZeniMax Online Studios, які недавно були звільнені Microsoft, об’єдналися для створення студії Sackbird. Команда працювала над онлайн-грою лутер-шутером під кодовою назвою Project Blackbird. За даними Bloomberg, Microsoft скасувала…

    Гру Assassin’s Creed скасували, щоб уникнути расистських негативних реакцій

    Ubisoft скасувала наступну гру у серії Assassin’s Creed (кодова назва “Проект Скарлет”) через побоювання політичних наслідків у США. Згідно з інформацією Game File, компанія ухвалила рішення про скасування гри в…

    You Missed

    Звільнені розробники ZeniMax створюють студію Sackbird

    Звільнені розробники ZeniMax створюють студію Sackbird

    Оновлення FSD v14 від Tesla тепер доступне, впроваджуючи технологію Robotaxi у вашій автопарку

    Оновлення FSD v14 від Tesla тепер доступне, впроваджуючи технологію Robotaxi у вашій автопарку

    Кризу регіональних банків може спровокувати закриття уряду США, стверджує генеральний директор фінансових технологій

    Кризу регіональних банків може спровокувати закриття уряду США, стверджує генеральний директор фінансових технологій

    Logitech створила стилус, схожий на Apple Pencil, для Vision Pro

    Logitech створила стилус, схожий на Apple Pencil, для Vision Pro

    Microsoft і OpenAI анонсували новий етап співпраці

    Microsoft і OpenAI анонсували новий етап співпраці

    Енциклопедія Британіка та Merriam-Webster подають до суду на компанію Perplexity, що займається штучним інтелектом у пошуку

    Енциклопедія Британіка та Merriam-Webster подають до суду на компанію Perplexity, що займається штучним інтелектом у пошуку