Справжня цінність розваг полягає у їхній унікальності: Nintendo усвідомлює, що зростання витрат на розробку — це дуже погані новини

Президент Nintendo Шунтаро Фурукава повідомив, що компанія активно розглядає можливості скорочення виробничих циклів, дотримуючись при цьому принципів створення ігор, які пропонують “новизну”.

Під час останньої сесії запитань і відповідей з акціонерами, Фурукава відповів на питання про те, як Nintendo планує справлятися з ризиками, пов’язаними з підвищенням витрат на розробку після запуску Switch 2.

“Я стурбованим тим, що покращення продуктивності Nintendo Switch 2 призведе до збільшення витрат на розробку ігор, що, в свою чергу, може вплинути на зростання цін на програмне забезпечення і, зрештою, зменшити кількість гравців,” — зазначив один з акціонерів під час сесії. “Які заходи ви плануєте вжити для вирішення цієї проблеми?”

Фурукава вказав, що останні виробничі цикли стали “більшими за масштабом і тривалішими”, що призвело до збільшення витрат на розробку. Він відзначив, що ігровий бізнес завжди є “високим ризиком”, але зростання витрат на розробку відчувається як посилення цього ризику.

Щоб вирішити цю ситуацію, він пояснив, що Nintendo “придумує різні способи зберегти наш традиційний підхід до створення ігор, незважаючи на збільшення масштабів і тривалість розробки.”

“Ми вважаємо важливим здійснювати необхідні інвестиції для більш ефективної розробки. Також вважаємо, що можливо розробляти ігрове програмне забезпечення з коротшими періодами розробки, яке все ще приноситиме споживачам відчуття новизни,” — додав він. “Ми бачимо це як один з можливих шляхів вирішення проблеми зростання витрат на розробку і цін на програмне забезпечення, і досліджуватимемо це з різних боків у межах компанії.”

“Важливо створити середовище, в якому розробники можуть легко реалізовувати свою креативність”

Під час розмови Фурукава зосередив увагу на переконанні Nintendo, що “унікальність” є ключем до успіху в індустрії відеоігор.

Відповідаючи на питання про те, як компанія планує підтримувати та зміцнювати свою культуру в майбутньому, він підкреслив необхідність уникати самозадоволення і наполегливо працювати над “постачанням продуктів і послуг, які пропонують нові сюрпризи.”

“Найважливішим аспектом нашого керівництва є віра в те, що істинна цінність розваг лежить у їхній унікальності. Ми постійно донесемо це повідомлення в різних формах у межах компанії, щоб воно насправді закріпилося, від давніх співробітників до нових кадрів,” — додав він.

“З точки зору керівництва, ми вважаємо важливим створити умови, за яких розробники можуть легко втілювати свою креативність і нові ідеї. Щоб забезпечити наш подальший розвиток, ми прагнемо передати ‘ДНК Nintendo’, яке поєднує цей дух оригінальності з гнучкістю для адаптації до змін і щирістю до наших споживачів.”

Зустріч акціонерів відбулася приблизно через місяць після запуску Switch 2, який досяг 3,5 мільйона продажів у всьому світі за чотири дні, ставши найбільш успішним запуском консолі в історії Nintendo.

  • Коваленко Марія

    Related Posts

    Звіт: Студія Cat Daddy Games, що працює над іграми для мобільних пристроїв, проводить скорочення штатів

    2K-власне мобільне студію Cat Daddy Games, яка працювала над проектами на базі франшиз NBA 2K, WWE і NFL 2K, ймовірно, звільнила частину своїх співробітників. Кілька розробників підтвердили свої звільнення через…

    Засновник ZeniMax Online Studios Метт Фірор покидає компанію на фоні звільнень у Xbox

    Засновник ZeniMax Online Studios Метт Фірор, який очолював розробку The Elder Scrolls Online (ESO), покидає компанію. Фірор повідомив цю новину в офіційній заяві на платформі X (колишній Twitter), зазначивши, що…

    You Missed

    Звіт: Студія Cat Daddy Games, що працює над іграми для мобільних пристроїв, проводить скорочення штатів

    Звіт: Студія Cat Daddy Games, що працює над іграми для мобільних пристроїв, проводить скорочення штатів

    Pixel 10 від Google, мабуть, отримає підтримку магнітної зарядки Qi2

    Pixel 10 від Google, мабуть, отримає підтримку магнітної зарядки Qi2

    Krafton критикує колишніх керівників Subnautica 2, які тепер оголосили про намір подати позов

    Krafton критикує колишніх керівників Subnautica 2, які тепер оголосили про намір подати позов

    Adobe представила версії Premiere Pro та After Effects для Windows на платформі Arm

    Adobe представила версії Premiere Pro та After Effects для Windows на платформі Arm

    Відео на TikTok матимуть перевірку фактів, здійснену користувачами

    Відео на TikTok матимуть перевірку фактів, здійснену користувачами

    Paxos представляє стейблкойн у Європейському Союзі

    Paxos представляє стейблкойн у Європейському Союзі