
Інвестиції Марка Цукерберга у штучний інтелект обертаються чималими витратами, але його інвестори це не турбує.
Акції компанії Meta зросли більш ніж на 10% в середу після того, як було оголошено про кращі, ніж очікувалося, фінансові результати. Доходи за другий квартал склали 47,5 мільярдів доларів, що на 22% більше у порівнянні з минулим роком. Кількість активних користувачів Facebook, Instagram, Threads і WhatsApp досягла практично 3,5 мільярдів. Проте Meta попередила інвесторів про заплановані витрати на дата-центри та нові найми у наступному році. У результаті ринкова вартість компанії зросла більш ніж на 175 мільярдів доларів, що перевищує вартість понад 12 угод Scale AI.
«Наш бізнес продовжує демонструвати хороші результати, що дозволяє нам активно інвестувати у розробку штучного інтелекту», — зазначив Цукерберг під час фінансового звіту. Зараз Meta націлила свої фінансові ресурси на досягнення суперінтелекту, або, як висловився Цукерберг, на створення AI, що «перевершує людський розум у всіх аспектах». Він похвалився, що члени його нової лабораторії суперінтелекту отримують «безпрецедентний доступ до обчислювальних ресурсів» для навчання нових моделей, які «переступлять наступний рубіж приблизно за рік».
Останнє амбітне прагнення Цукерберга полягало в розвитку метасвіту, яке згадувалося лише в кінці звіту. Хоча ще рано порівнювати ці два проекти, їх об’єднує ключова спільна риса: для обох потрібне фінансування, яке може забезпечити лише така компанія, як Meta.
Відмінність штучного інтелекту від метасвіту полягає в тому, що AI вже починає покращувати рекламний бізнес Meta. Нова модель штучного інтелекту, що використовується для розміщення реклами, забезпечила приблизно на 5% більше конверсій на Facebook і на 3% більше на Instagram, за словами фінансового директора Сюзан Лі. Великі мовні моделі також починають впливати на ранжування постів у стрічках на усіх платформах компанії, включаючи Threads.
Хоча Meta все ще витрачає значні кошти на метасвіт (компанія планує витратити загалом 100 мільярдів доларів на свій підрозділ Reality Labs цього року), очевидно, що штучний інтелект став головним пріоритетом Цукерберга. Цього разу він змагається у запеклій гонці, а не намагається створити нову платформу з нуля. Ризики значно вищі, навіть якщо він грає на вже наявні кошти.