Новини: Romero Games веде переговори з новими видавцями після повідомлень про скасування фінансування проекту Microsoft

Оновлення (07/08/25): Студія Romero Games підтвердила, що не закрилася повністю і наразі розглядає можливості подальшої роботи після раптової зупинки фінансування для неанонсованого проєкту.

Численні колишні співробітники, які були звільнені внаслідок цих подій, стверджують, що саме Microsoft є видавцем, який призвів до таких змін у студії. Повідомлення про скорочення в Romero Games співпало з масовими звільненнями в відділі відеоігор Microsoft.

Romero Games не підтвердила цю інформацію через угоду про конфіденційність, але в новому повідомленні в соціальних мережах зазначила, що люди можуть “зробити висновки [про ідентичність нашого видавця] з публічної інформації”.

У цьому ж повідомленні ірландська студія підтвердила, що активно працює над тим, щоб не закритися, і наразі веде переговори з кількома видавцями, які висловили бажання допомогти реалізувати їх ризикований проєкт – новий шутер. Також студія зазначила, що їй потрібно переосмислити статус зайнятості всього колективу.

У короткому повідомленні, надісланому Game Developer, керівник Romero Games Брэнда Ромеро зазначила, що керівництво залишається “сподіватися” незважаючи на серйозність ситуації.

“Отже, ні, ми не закрилися повністю,” написала вона. “Сьогодні ми були в студії, обговорюючи наші варіанти та подальші кроки. Ситуація дійсно тривожна, але ми сподіваємося.”

Пов’язане:Генеральний директор EA стверджує, що EA Sports стане «найціннішим спортивним бізнесом у світі»

Оригінальна інформація: Ірландська студія Romero Games, схоже, звільнила частину своїх співробітників після раптової втрати фінансування проєкту.

Зокрема, кілька працівників Romero Games стверджують, що скорочення в студії є прямим наслідком останньої хвилі звільнень у Microsoft — яка призвела до значних скорочень у відділі відеоігор компанії.

Romero Games детально описала ситуацію в пості на Bluesky, але не згадала про Microsoft прямо.

“Ми маємо поділитися важкою новиною. Учора ввечері ми дізналися, що наш видавець скасував фінансування для нашої гри, а також для кількох інших неанонсованих проєктів в інших студіях,” йдеться в пості.

“Це було стратегічне рішення, прийняте на високому рівні всередині компанії, що перевищило наш контроль. Ми глибоко шкодуємо, що не було можливості зробити щось, щоб запобігти цьому результату.”

Romero Games працює над підтримкою співробітників після скасування фінансування видавцем

Генеральний директор студії Брэнда Ромеро пояснила, що компанія наразі оцінює наступні кроки та працює над підтримкою своїх співробітників. “Багато з нас працюють разом більше десяти років, деякі — понад 20 років,” додала вона. “Це вкрай важкий день.”

Пов’язане:«Вони не втрачають гроші, вони отримують менше»: Aheartfulofgames звинуватив власника Outright Games у недобросовісному управлінні перед закриттям

Поки що незрозуміло, скільки людей постраждало від скорочень. Згідно з оголошеннями про роботу, розміщеними в Інтернеті, Romero Games працювала над новим шутером з оригінальною IP.

Численні співробітники, які постраждали від звільнень, поділилися новинами на LinkedIn і чітко поклали провину на Microsoft.

“На жаль, я потрапила під нещодавні звільнення Microsoft і втратила свою посаду художника по матеріалам і текстурам в Romero Games, студії, повній неймовірно добрих, талановитих і надихаючих людей,” написала одна з постраждалих.

“З важким серцем я завершила свій час у Romero Games внаслідок звільнень, що оголосив наш видавець,” зазначила інша особа, цього разу продюсер і менеджер проєкту.

Один з художників середовища стверджував, що Romero Games “закривається,” проте на момент написання цього тексту неясно, чи є це твердження правдивим. Тим часом, інший художник середовища зазначив, що його час у студії закінчився “через нещодавні звільнення, які відбулися в Microsoft.”

Game Developer звернулася до Romero Games за коментарем і була перенаправлена назад до публічної заяви, опублікованої онлайн. Ми також звернулися до Microsoft за додатковою інформацією щодо стану видавничих операцій компанії.

Пов’язане: IGDA називає хвилю зняття дорослих ігор формою «творчого придушення»

  • Коваленко Марія

    Related Posts

    Саудівська Аравія стане власником 93,4% EA: що чекає на геймерів?

    Саудівська Аравія готується стати мажоритарним власником компанії Electronic Arts (EA) в рамках угоди на суму 55 мільярдів доларів, яка передбачає вихід компанії з публічного обігу. Цей великий інвестиційний проект передбачає,…

    Легенди Coffee Stain та Paradox запускають нову студію: що це може змінити у світі ігор?

    Шведська ігрова індустрія поповнилася новим студійним проектом. Co-founders Oscar Jilsén та Mikael Mård, відомі за такими успішними іграми як “Goat Simulator” та “Satisfactory”, оголосили про створення нової студії під назвою…

    You Missed

    Відкрийте нові можливості: віддалений доступ Windows 11 на Quest 3 вже доступний для всіх

    Відкрийте нові можливості: віддалений доступ Windows 11 на Quest 3 вже доступний для всіх

    CME Group зазнає тривалого збою: що це означає для ринку?

    CME Group зазнає тривалого збою: що це означає для ринку?

    Майбутнє ігрового бізнесу Microsoft: Чекати революції в світі Xbox?

    Майбутнє ігрового бізнесу Microsoft: Чекати революції в світі Xbox?

    Audi A6 e-tron та Q6 e-tron: Чи варто чекати на технологічну революцію?

    Audi A6 e-tron та Q6 e-tron: Чи варто чекати на технологічну революцію?

    Саудівська Аравія стане власником 93,4% EA: що чекає на геймерів?

    Саудівська Аравія стане власником 93,4% EA: що чекає на геймерів?

    Динамічне ціноутворення на Amazon: Як це руйнує шкільні бюджети?

    Динамічне ціноутворення на Amazon: Як це руйнує шкільні бюджети?