
Subnautica 2, який спочатку планувався до виходу в Steam Early Access цього року, перенесений на 2026 рік. Ці новини можуть вплинути на потенційний бонус у розмірі 250 мільйонів доларів для команди, пов’язаний з досягненням певних показників доходу.
Учора про затримку повідомив Bloomberg, що пізніше підтвердили розробники з Unknown Worlds. У офіційному оголошенні студія пояснила своє рішення занепокоєннями, які виникли після недавніх ігрових тестів, які «дозволили зрозуміти», що є аспекти, що потребують покращення перед виходом у ранній доступ.
“Нічого не змінюється стосовно напрямку гри або команди, що її розробляє,” йдеться в заяві. “Ми впевнені у тому, що створили; ми просто хочемо надати вам трохи більше контенту для нашого першого випуску в ранньому доступі.”
Це новина з’явилася через тиждень після того, як керівна команда, до складу якої входили генеральний директор Unknown Worlds Тед Гілл, директор гри Subnautica Чарлі Клівленд та технічний директор Макс МакГвайр, залишила студію. Новим генеральним директором став Стів Папаутіс з Striking Distance Studios, який тепер відповідає за “загальне управління та творчий напрямок” студії.
“Хоча Krafton прагнула зберегти співзасновників Unknown Worlds та оригінальних творців серії Subnautica у процесі розробки гри, компанія бажає їм удачі в їхніх наступних справах,” йдеться в оголошенні.
За інформацією анонімних джерел, які спілкувалися з Bloomberg, видавець Krafton, за повідомленнями, “виштовхнув” керівництво Unknown Worlds, що вплинуло на початкові терміни релізу. Минулого тижня Клівленд написав прощальне повідомлення на Reddit, зазначивши, що ці події стали “дуже великим шоком”. Він додав, що він та інші колишні члени керівництва вважали Subnautica 2 готовим до виходу в ранній доступ. “І хоча ми думали, що це буде наше рішення, принаймні на даний момент, це рішення у руках Krafton. І після всіх цих років дізнатися, що я більше не можу працювати в компанії, яку заснував, болісно,” йдеться в повідомленні.
Потенційний бонус був пов’язаний з показниками доходу навколо початкової дати випуску
Водночас студія, за повідомленнями, повинна була отримати бонус у розмірі 250 мільйонів доларів, пов’язаний із показниками доходу. Журналіст Bloomberg Джейсон Шрайер стверджує в повідомленні, що отримав додаткову документацію про компенсацію, заявивши, що “десять відсотків з цієї суми, або до 25 мільйонів доларів, мали бути виплачені приблизно 40 працівникам Unknown Worlds,” кожному з яких належали різні суми, переважно у шести значних цифрах. Керівництво також заявило, що частини бонусу будуть надані іншим співробітникам.
У своїй заяві для Bloomberg Krafton зазначив, що рішення про затримку Subnautica 2 “не було обумовлене жодними контрактними чи фінансовими міркуваннями.” Однак джерела повідомили публікації, що ця затримка була “суперечливою для колишнього керівництва студії.”
Переглядаючи угоду про купівлю, Krafton придбала Unknown Worlds у 2021 році, згаданий бонус у 250 мільйонів доларів мав вступити в силу, якщо Unknown Worlds досягне певних показників доходу до кінця 2025 року. Тепер, за словами джерел, затримка робить малоймовірним досягнення цих цілей; отже, співробітники можуть не мати права на виплату бонусу.
За словами одного з учасників зборів компанії, які відбулися на цьому тижні, Папаутіс повідомив працівникам, що Krafton не вважала Subnautica 2 готовим до випуску цього року, а затримка була необхідна для додавання більше контенту. Коли його запитали, чи було рішення про затримку ухвалено, щоб уникнути виплати бонусу в 250 мільйонів доларів, Папаутіс зазначив, що не знає деталей контракту. Він додав, що умови угоди були за межами його розуміння на даний момент, і що йому ніколи не говорили, що затримка проводилась “спеціально для впливу на будь-які бонуси чи щось подібне.”
У лютому Krafton оприлюднила новину про те, що вона досягла рекордних доходів та операційного прибутку за фінансовий рік, що закінчився 31 грудня 2024 року. Окреслюючи свої стратегії на 2025 рік, Krafton пообіцяла зробити “агресивні” інвестиції у свої виробничі потужності для забезпечення “великих франшиз.” Минулого року компанія придбала розробника Hi-Fi Rush Tango Gameworks після того, як Microsoft оголосила про плани закрити студію.
Game Developer звʼязався з Krafton для отримання додаткової інформації з цього питання.