
Apple видалила новий рекламний ролик через день після його публікації, що стало вже четвертим випадком видалення реклами за останній рік. Це помітили раніше в джерелах новин. Ролик тривалістю майже вісім хвилин під назвою “Презентація для батьків” містив виступ коміка Мартіна Херлі, який давав студентам поради, як переконати своїх батьків купити їм Mac.
Реклама була опублікована в п’ятницю, але вже в суботу зникла з YouTube та вебсайту компанії, присвяченого студентам. Разом з роликом Apple випустила супутній шаблон презентації на 81 слайд, у якому пропонувалося 45 “незаперечних причин”, чому Mac є необхідним для навчання в коледжі. Цей шаблон все ще доступний для завантаження на сайті компанії.
Минулого травня Apple вибачилася за рекламу “Crush!”, в якій показувалася гідравлічна прес, що розчавлює піаніно, програвач, фарби та інші творчі інструменти, а в кінці демонструється новий iPad Pro. Реклама була покликана продемонструвати, скільки творчих завдань можна виконати з цим пристроєм, але викликала широке обурення. Apple спершу прибрала рекламу з телеетера, а потім і з YouTube.
Через кілька місяців компанія зняла 10-хвилинний ролик “Out of Office OOO”, в якому показувалася група співробітників, що використовують продукти Apple під час ділової поїздки в Таїланд. Criticism from Thai citizens and lawmakers led to the ad being pulled because of its stereotypical and outdated portrayal of the country.
У березні цього року Apple також видалила рекламу iPhone 16 за участю зірки “Last of Us” Белли Рамсі. У цьому ролику демонструвалася покращена версія Siri з функціями, які ще не доступні, зокрема, можливістю згадати ім’я людини, зустрінутого кілька місяців тому.
На відміну від інших реклам, які були прибрані Apple за минулий рік, наразі немає чіткої причини видалення “Презентації для батьків”, окрім того, що деякі користувачі в соціальних мережах назвали її “незручним” та ставили питання про цільову аудиторію ролика.