
Бренд Aito компанії Huawei працює над новим електричним SUV, який обіцяє перевести швидкість зарядки та технології батарей на новий рівень. Ця абсолютно нова модель розробляється у співпраці з компанією Seres і буде оснащена натрієвою іонною батареєю від CATL, здатною до вражаючого заряджання з швидкістю 12C, що теоретично дозволяє завершити повну зарядку за 5 хвилин. Зрозуміло, що обмеження швидкості зарядки збільшать цей показник, аби забезпечити довговічність батареї, але навіть за таких умов, ймовірно, ми розглядаємо можливість зарядки в обсязі 10-80% за кілька хвилин.
Це оголошення відбулося під час відкриття двох нових виробничих ліній батарей CATL на заводі, відомому як “Суперфабрика Seres” у Чунціні. Деталі про сам автомобіль поки що є обмеженими, але справжня новина полягає в передовій технології, що ховається в його шасі. Aito, бренд, створений у співпраці між технологічним гігантом Huawei та автомобільним виробником Seres, вже не вперше проявляє інноваційний підхід, але ця остання розробка ставить його на передову революції у сфері акумуляторів для електромобілів.
Новий Aito, який, за чутками, буде називатися M6, буде представлений у двох різних версіях. Перша — це електромобіль з розширеним діапазоном (EREV), який використовуватиме батарейний модуль з натрієм під назвою Freevoy. Використання натрію покращить продуктивність батареї в широкому діапазоні температур, що є важливим фактором для водіїв у холодних регіонах. Друга версія M6 буде повністю електричним автомобілем, оснащеним батарейним модулем Qilin від CATL.
Термін “12C заряджання” може здаватися технічним жаргоном, але його значення просте і важливе для звичайного водія. ‘C-Rate’ вказує, як швидко батарея може заряджатися відносно її ємності. Швидкість 12C означає, що батарея теоретично може заряджатися з темпом, що в 12 разів перевищує її ємність за годину. Наприклад, батарея ємністю 50 кВт⋅год може приймати зарядний потік до 600 кВт. А більша батарея на 100 кВт⋅год повинна приймати 1,200 кВт потужності, щоб досягати 12C, що майже усуває довге очікування, яке стало суттєвою проблемою для прийняття електромобілів.
Сучасна лінійка Aito включає моделі M5, M7, M8 та флагманську M9. Очікувана новинка описується як “автомобіль великого обсягу”, що свідчить про її орієнтацію на широкий сегмент ринку, а не на новий флагман. Спекуляції свідчать про те, що мова йде або про новий Aito M6, або про наступне покоління популярного Aito M7, який раніше було помічено під час дорожніх випробувань. Зображення-тізер підтверджує, що новий автомобіль буде SUV, а представники Seres стверджують, що він “визначить нову розкіш”.
Співпраця між Huawei та Seres є унікальною в автомобільній галузі. Seres займається розробкою платформи автомобіля і його виробництвом, тоді як Huawei забезпечує технологічну основу, включаючи ключові компоненти та операційну систему HarmonyOS. Huawei також займається внутрішніми продажами автомобілів Aito через свою мережу HIMA (Harmony Intelligent Mobility Alliance).