Verizon впроваджує штучний інтелект Gemini від Google для вирішення складних питань клієнтів

Компанія Verizon прагне удосконалити свій сервіс обслуговування клієнтів, запроваджуючи більше чат-ботів та штучних інтелектуальних інструментів. Сьогодні відбувається перезапуск додатку My Verizon з новим «AI-помічником Verizon», який має на меті допомогти споживачам в управлінні апгрейдами, додаванні нових номерів, відповіді на запитання щодо рахунків, використанні знижок та інших послуг.

Ідея полягає в тому, що цей сервіс чат-ботів зможе швидко виконувати завдання, які зазвичай потребують участі людських представників служби підтримки, що забезпечить більш ефективне та гнучке обслуговування для клієнтів. Дорі Батлер, віце-президент з обслуговування клієнтів у Verizon, зазначила, що помічник Verizon переводитиме клієнтів до живого агента на їх запит або якщо не зможе впоратися з певним запитом.

Батлер повідомила, що компанія «дуже тісно співпрацювала з Google», щоб уникнути помилок в роботі AI-агента Verizon, створюючи малі мовні моделі, адаптовані до послуг та клієнтів Verizon. «На сьогодні ми спостерігаємо точність понад 90 відсотків з незначною кількістю помилок», — додала вона.

Verizon також проводить навчання для своїх команд “Customer Champion”, щоб допомогти клієнтам вирішувати «складні питання», використовуючи моделі Google Gemini та Cloud AI. Компанія розширила години роботи живих агентів служби підтримки та запровадила цілодобову онлайн-підтримку, що відповідає «різноманітним графікам та уподобанням клієнтів». Мета полягає в тому, щоб клієнти контактнули з Verizon один раз, а Champion надавав оновлення через додаток My Verizon, текстові повідомлення або дзвінки.

Оновлення: Пояснено, що “Customer Champions” у Verizon – це люди, а не інструмент штучного інтелекту.

  • Демченко Галина

    Related Posts

    Відкрийте нові можливості: віддалений доступ Windows 11 на Quest 3 вже доступний для всіх

    Користувачі гарнітур Quest 3 та Quest 3S отримали можливість нової інтеграції з комп’ютерами на базі Windows через додаток Mixed Reality Link. Ця інновація дозволяє власникам гарнітури безпосередньо взаємодіяти з робочим…

    З’ясування шокуючої правди: Чому співобвинувач з leaked iOS 26 стверджує, що Джон Проссер заплатив йому $650

    Компанія Apple продовжує юридичну битву з інформатором Джоном Проссером та його колегою Майклом Рамачотті. На початку року Apple подала в суд, звинувачуючи їх у “координованій схемі”, спрямованій на викрадення торгових…

    You Missed

    Відкриття Realme P4x: Дата запуску, ключові характеристики та захоплюючий дизайн

    Відкриття Realme P4x: Дата запуску, ключові характеристики та захоплюючий дизайн

    Ігри з конячками під забороною: що сталося в Epic Games Store?

    Ігри з конячками під забороною: що сталося в Epic Games Store?

    Трамп може позбавити H-1B віз тих, хто працював у модерації контенту: що далі?

    Трамп може позбавити H-1B віз тих, хто працював у модерації контенту: що далі?

    Відкрийте нові можливості: віддалений доступ Windows 11 на Quest 3 вже доступний для всіх

    Відкрийте нові можливості: віддалений доступ Windows 11 на Quest 3 вже доступний для всіх

    CME Group зазнає тривалого збою: що це означає для ринку?

    CME Group зазнає тривалого збою: що це означає для ринку?

    Майбутнє ігрового бізнесу Microsoft: Чекати революції в світі Xbox?

    Майбутнє ігрового бізнесу Microsoft: Чекати революції в світі Xbox?