
Компанія Virtuos, сторонній розробник, оголосила про скорочення штатів, яке зачепить близько семи відсотків її працівників, що становить приблизно 270 посад.
Згідно з інформацією, опублікованою журналістом Гот’є Андресом, компанія оприлюднила це питання в офіційній заяві під заголовком “адаптація до майбутнього розробки ігор.” Virtuos пояснює скорочення прагненням “задовольнити змchanging потреби” своїх партнерів і галузі. Компанія реагує на це, “перерозподіляючи” ролі в своїх студіях, головним чином у командах, “які стикаються з нижчою зайнятістю та сповільненим попитом через структурні зміни в індустрії.”
Скорочення включає 200 посад в Азії та 70 в Європі. Virtuos зазначає, що серед них “менше ніж 10 у Франції, де знаходиться основна команда, яка працює над Oblivion Remastered.”
Що стосується причин, чому команди в Азії зазнали більшого впливу, компанія стверджує, що хоча угоди за останні 12 місяців свідчать про намір рости в сферах, де її досвід та масштаб “створюють тривалу цінність”, вона також “вибірково виходить з сервісних сегментів, де попит послаблюється.”
“Ми повинні краще поєднувати місця розташування наших команд з місцями наших клієнтів, щоб підтримувати дедалі ітеративніший характер креативної спільної розробки,” ідеться в заяві.
Працівники Virtuos роблять важливий внесок у розробку ігор рівня AAA
Virtuos зазначає, що надає пакети виходу, допомогу при зміні кар’єри та можливості для повторного призначення у своїй глобальній мережі “де це можливо.” Компанія також залишаєтся “повністю відданою” існуючим партнерствам, які включають “постійні роботи” над Oblivion Remastered, Cyberpunk 2077 та Metal Gear Solid Delta: Snake Eater.
Ця зовнішня студія розробки зробила кілька значних кроків упродовж останніх років. У червні 2023 року вона поділилась деталями нового ініціативи для створення оригінальних ігор. Через чотири місяці студія закрила своє дочірнє підприємство Calypte у Сан-Франциско, всього через рік після відкриття. Проте лише за минулий рік Virtuos зробила акцент на зростанні, придбавши спільного розробника Third Kind Studios, а також Umanaïa, Pipeworks та Abstraction. Станом на січень цього року нові команди складали “понад 1,200 працівників рівня AAA”, розміщених по всіх 16 студіях.