Steam тепер може продемонструвати, як зміни в генерації кадрів впливають на ваші ігри

Valve представила новий моніторинг продуктивності в Steam, який допоможе зрозуміти, чому гра може не працювати гладко. Цей інструмент не лише відображає загальну кількість кадрів на секунду (FPS), але і повідомляє, скільки з цих кадрів були згенеровані такими технологіями, як DLSS від Nvidia або FSR від AMD.

Ця зміна є частиною оновлення для клієнта Steam, яке вже доступне, хоча Valve зазначає, що це «перша версія», яка зосереджена на «користувачах Windows та найбільш поширеному апаратному забезпеченні GPU».

Компанія заявляє, що новий монітор продуктивності наразі пропонує до чотирьох рівнів деталізації: одне значення FPS, деталі FPS, використання CPU та GPU, а також «повні деталі FPS, CPU, GPU та RAM». Чим більше даних ви виберете для відображення, тим більше місця на екрані займе моніторинг продуктивності.

Раніше Steam пропонував простий лічильник FPS, але розділення згенерованих кадрів від повністю відрендереного зображення допоможе краще зрозуміти ключові відмінності між тим, що ви бачите, і тим, як гра відчувається. «Генерація кадрів не може вирішити проблеми, такі як затримка введення, що важливо для гравців у змаганнях, але може зробити зображення візуально гладшим на сучасних моніторах з високою частотою оновлення», — зазначає Valve в детальному документі підтримки про моніторинг продуктивності.

У практиці це означає, що ви зможете перевірити, чи гра дійсно працює на 30 FPS, якщо ви це бачите на графічному екрані, навіть коли вона виглядає плавно завдяки «фальшивим кадрам» від Nvidia та AMD. (Це тема для обговорення в спільноті ПК-ігрові, і, здається, Valve не займає тут певної сторони.)

Valve вже надала можливість гравцям на портативних пристроях отримати ці швидкі дані, вбудувавши інструменти, такі як MangoHud, в Steam Deck і SteamOS, які подібно дозволяють моніторити ваш CPU, графіку, RAM і економити батарею. Але наявність такого інструмента в настільному Steam зробить ці відомості набагато доступнішими для більшої кількості гравців.

Valve також має плани «додати додаткові дані до накладки продуктивності в майбутньому, щоб виявити певні типові сценарії поганої апаратної продуктивності та показувати більш детальний огляд продуктивності вашої гри в самій накладці, коли ви натискаєте shift-tab».

  • Савчук Анастасія

    Related Posts

    Антимонопольний позов уряду проти Apple триває

    Уряд США досяг першої перемоги в антиконкурентній справі проти компанії Apple, коли федеральний суддя відхилив спробу компанії скасувати позов. Суддя Жюлієн Нілс у своєму рішенні зазначив, що звинувачення уряду “достатні,…

    AT&T стверджує, що «наша мережа» не винна у проблемах конференц-зв’язку Трампа

    AT&T відповідає на звинувачення Трампа AT&T вважає, що причини проблем зі зв’язком під час конференц-зв’язку не пов’язані з їхньою мережею. Компанія звинувачує невизначену платформу для проведення конференцій у виниклій ситуації.…

    You Missed

    Антимонопольний позов уряду проти Apple триває

    Антимонопольний позов уряду проти Apple триває

    Google Pixel 10 – Повні характеристики телефону

    Платформа альтернативних інвестицій iCapital залучила 820 мільйонів доларів

    Платформа альтернативних інвестицій iCapital залучила 820 мільйонів доларів

    Звіт: Компанію Jagex, що створює RuneScape, всередині розкритикували за зміну орієнтації на Прайд-івент

    Звіт: Компанію Jagex, що створює RuneScape, всередині розкритикували за зміну орієнтації на Прайд-івент

    Gemini готується стати новим асистентом на Android замість Google Assistant

    Gemini готується стати новим асистентом на Android замість Google Assistant

    AT&T стверджує, що «наша мережа» не винна у проблемах конференц-зв’язку Трампа

    AT&T стверджує, що «наша мережа» не винна у проблемах конференц-зв’язку Трампа