Перший справжній флагман Nothing обирає обережний підхід

“Інтерфейс Glyph — це не вигадка,” сказав Карл Пей, засновник і CEO Nothing, під час презентації новинки Nothing Phone 3, а також анонсував, що нова версія дозволяє грати у гру “оберти пляшку” на задній панелі телефону.

Це може виглядати як суперечлива інформація, але в захист компанії Nothing їх не можна звинуватити в явному змішуванні меседжів. Phone 3, за словами компанії, є «першим справжнім флагманом», що підкреслюють на кожному кроці: флагманський чип, флагманська камера, флагманська ціна. Насправді, смартфон настільки флагманський, що компанія готує справжній запуск у США — перший з 2023 року, який, на думку Пея, є логічним для «преміум» телефона.

За ціною 799 доларів, Phone 3 позиціонується на рівні з iPhone 16, Galaxy S25 та Pixel 9, оскільки Nothing буквально відходить від своїх середньоцінових коренів. Пей зазначає, що компанія відчуває готовність «конкурувати з продуктами в цьому ціновому сегменті». Попереднє замовлення відкриється 4 липня, а загальний продаж почнеться 15 липня в онлайн-магазині Nothing та Amazon в США. Nothing стверджує, що телефон повністю сумісний з T-Mobile та AT&T, з «досить обмеженою підтримкою 5G» на Verizon.

Телефон 3 включатиме п’ять років оновлень ОС Android.

Дизайн з характерними рисами Nothing присутній і в ОС.

Є й невеликі апаратні деталі, такі як червона квадрата, яка підсвічується під час запису відео.

Цей телефон від Nothing є найдорознішим до сьогодні, але технічні характеристики виправдовують ціну на папері. Чип Snapdragon 8S Gen 4 не є найпотужнішим на ринку, проте його продуктивності має вистачити для більшості мобільних ігор, особливо у парі з до 16 ГБ оперативної пам’яті. Обсяг пам’яті починається з 256 ГБ, а 512 ГБ можна отримати за додаткові 100 доларів.

Phone 3 використовує батарею на основі кремнію та вуглецю, що є відносно новою технологією для компактних телефону з великими акумуляторами. Це означає, що в моделі представлено щедру ємність у 5 150 мА·год, поєднану з швидкістю заряджання 65 Вт при проводному та 15 Вт безпровідному зарядженні. OLED-екран на 6,67 дюйма значно яскравіший, ніж у Phone 2, а рейтинг водо- і пилезахисту IP68 також є новинка для Nothing. Усі камери — три на задньому краї та одна з передньої сторони — мають 50 мегапікселів, але поки що незрозуміло, як вони працюють, поки не буде проведено детальне тестування. Обробка зображень в компанії раніше відставала від конкурентів, тому це залишиться в центрі уваги.

Усе це в контексті з іншими флагманськими телефонами, тож що робить Phone 3 дійсно особливим? Тут знову потрібно згадати про новий і неважкий дизайн Glyph. У попередніх моделях були присутні світлодіодні смуги, що світяться для сповіщень, але тепер їх замінено маленьким світлодіодним дисплеєм у куточку на задній панелі телефону.

Glyph Matrix менше вражає ніж в дизайнах попередніх моделей, і вона менш унікальна — Asus використовує подібні матричні дисплеї на своїх ігрових телефонах вже декілька років. Пей стверджує, що перевага полягає у можливості швидше отримувати сповіщення з розпізнаваними зображеннями або емодзі, пов’язаними зі специфічними додатками та контактами, на відміну від абстрактних анімацій, які можуть бути важкими для сприйняття.

Матриця Glyph також може бути використана для функціональних задач, таких як секундомір.

…або для менш функціональних ігор, таких як “обернути пляшку”.

Вона набагато компактніша і менш помітна, ніж яскраві вогники попередніх моделей.

Потім йдеться про ігри, зосереджені на Glyph, офіційно названі Glyph Toys, які створені для додавання розваги у простір, що, за словами Пея, «сильно потребує новизни». Phone 3 виходить з іграми “обернути пляшку”, “камінь, ножиці, папір” та іншими корисними функціями, як секундомір та індикатор заряду батареї, які можна перемикати за допомогою тактильної кнопки, прихованої серед форм на напівпрозорій задній панелі. Пей жартує, що можна використати гру “обернути пляшку”, аби вирішити, як розподілити рахунок на обід, що виглядає привабливо на презентації, але має сумнівний сенс в реальному житті.

Пей підкреслює, що Nothing не завершить вдосконалення Glyph Matrix. Він відзначає «розширюваність» як найцікавішу частину нового дизайну, посилаючись на вже розроблені Glyph Toys, основані на ідеях з «спільноти» компанії, як, наприклад, магічний вісімка. «Вважаю, вони можуть вигадати нові способи застосування, які ми ще не придумали», – каже Пей.

Телефон 3 також отримав повернення Essential Key, бічної кнопки, яка дебютувала на Phone 3A та 3A Pro раніше цього року. Вона налаштовується, але за замовчуванням відкриває Essential Space — додаток на базі штучного інтелекту, що зберігає та аналізує знімки екрана, щоб нагадувати про події або плани подорожей. Новизною цього телефону є можливість транскрибувати та підсумовувати звукові записи зустрічей, разом з універсальною панеллю пошуку, що знаходить все, від контактів до фотографій, та відповідає на прості фактичні запитання.

Phone 3 — це великий крок для Nothing. Це перший вихід компанії на ринок флагманських смартфонів і перша спроба закріпитися в США за два роки, тому, мабуть, не дивно, що новий дизайн Glyph є трохи більш консервативним, ніж зазвичай. Проте, обережність Nothing призвела до створення сміливішого і суперечливішого телефону, ніж будь-який з моделей Samsung або Apple за останні роки — лише не називайте це вигадкою.

Фотографія: Dominic Preston.

  • Савчук Анастасія

    Related Posts

    У Threads з’явилися прямі повідомлення

    Threads офіційно запустив функцію прямого повідомлення для всіх користувачів. Тепер ви можете надсилати приватні повідомлення іншим користувачам на платформі, що є конкуренцією для X, яка належить Meta. Водночас директ-дослідження буде…

    AT&T тепер дозволяє захистити ваш рахунок від атак з підміною SIM-карт

    AT&T запускає нову функцію блокування облікового запису, розроблену для захисту бездротових користувачів від атак заміни SIM-карт. Цю функцію можна активувати через додаток myAT&T. Вона запобігає несанкціонованим змінам у вашому обліковому…

    You Missed

    Finextra Research: Останні новини фінансових технологій, аналітика, інтерв’ю, особливості та думки від експертів галузі

    Finextra Research: Останні новини фінансових технологій, аналітика, інтерв’ю, особливості та думки від експертів галузі

    Близько половини команди розробників Capcom займається анімацією персонажів та візуальними ефектами

    Близько половини команди розробників Capcom займається анімацією персонажів та візуальними ефектами

    У Threads з’явилися прямі повідомлення

    У Threads з’явилися прямі повідомлення

    Викиди вуглецю Google знову зросли на фоні його прагнення до розвитку штучного інтелекту

    Викиди вуглецю Google знову зросли на фоні його прагнення до розвитку штучного інтелекту

    AT&T тепер дозволяє захистити ваш рахунок від атак з підміною SIM-карт

    AT&T тепер дозволяє захистити ваш рахунок від атак з підміною SIM-карт

    Apple звинувачує колишнього інженера Vision Pro в крадіжці комерційних таємниць

    Apple звинувачує колишнього інженера Vision Pro в крадіжці комерційних таємниць