Take-Two Interactive продовжує співпрацю з НБА, НБПА, ВНБА та ВНБПА

Розробник гри NBA 2K, компанія Take-Two Interactive, подовжила свою багаторазову угоду з Національною баскетбольною асоціацією (NBA), Спілкою гравців НБА (NBPA), Жіночою національною баскетбольною асоціацією (WNBA) та Спілкою гравців жіночої НБА (WNBPA).

Франшиза NBA 2K залишається потужним активом американської компанії. У своєму останньому фінансовому звіті Take-Two підтвердила, що NBA 2K25 і NBA 2K24 стали одними з найбільших джерел доходу за 2025 фінансовий рік.

Серія випускається під брендом 2K. Згідно з інформацією від генерального директора Take-Two, Страуса Зельника, витрати споживачів на NBA 2K зросли на 42% минулого року, оскільки франшиза пережила один із найуспішніших періодів в історії.

Сильні продажі нових ігор NBA 2K

NBA 2K25 реалізувала майже 10 мільйонів одиниць по всьому світу, що на 7% більше, ніж у NBA 2K24 за той же період. Франшиза продовжує випускатися щорічно поряд з WWE 2K.

Take-Two тепер матиме можливість продовжити розширення спортивного симулятора у співпраці з NBA, NBPA, WNBA та WNBPA. Наразі незрозуміло, скільки триватимуть нові угоди.

“Ці угоди дозволять 2K продовжувати створювати найбільш реалістичні, автентичні та захопливі ігрові досвіди в NBA,” йдеться в оголошенні. “NBA 2K є провідною серією симуляцій баскетбольних відеоігор, яка реалізувала понад 150 мільйонів одиниць по всьому світу та має палку і активну спільноту з мільйонами щоденних гравців.”

У рамках їхньої партнерської угоди NBA та Take-Two запустять NBA Take-Two Media. Ця нова організація описується як “сучасна розважальна компанія, яка об’єднує фанів та гравців через конкурентний гейминг, контент, орієнтований на соціальні мережі, оригінальне програмування та живі події.”

Зельник зазначив, що угода “дозволить NBA 2K стати провідною інтерактивною баскетбольною франшизою.”

  • Коваленко Марія

    Related Posts

    Близько половини команди розробників Capcom займається анімацією персонажів та візуальними ефектами

    Компанія Capcom повідомила, що близько половини її розробницького персоналу займається анімацією персонажів та візуальними ефектами. В рамках сесії запитань і відповідей з інвесторами на звіті за 2024 фінансовий рік, опублікованому…

    Запис змін #9: Xbox представляє свої перші портативні консолі, влада Гонконгу забороняє відеогру, та великі сподівання на Big Walk

    Ми це зробили, команда. Ми пережили ще один тиждень у складному симуляторі виживання під назвою реальне життя. Дайте собі невеликий підбадьорюючий хлопок по плечу та мрійливо погляньте на ті пригоди…

    You Missed

    Близько половини команди розробників Capcom займається анімацією персонажів та візуальними ефектами

    Близько половини команди розробників Capcom займається анімацією персонажів та візуальними ефектами

    У Threads з’явилися прямі повідомлення

    У Threads з’явилися прямі повідомлення

    Викиди вуглецю Google знову зросли на фоні його прагнення до розвитку штучного інтелекту

    Викиди вуглецю Google знову зросли на фоні його прагнення до розвитку штучного інтелекту

    AT&T тепер дозволяє захистити ваш рахунок від атак з підміною SIM-карт

    AT&T тепер дозволяє захистити ваш рахунок від атак з підміною SIM-карт

    Apple звинувачує колишнього інженера Vision Pro в крадіжці комерційних таємниць

    Apple звинувачує колишнього інженера Vision Pro в крадіжці комерційних таємниць

    Nothing Phone (3) отримав акумулятор на 5,500мАг в Індії

    Nothing Phone (3) отримав акумулятор на 5,500мАг в Індії