Everwild скасовано через скорочення в Rare у зв’язку з звільненнями в Xbox

Джерела повідомили, що розроблену компанією Rare нову гру Everwild скасовано. Відомо, що членів команди про це повідомили на фоні значних скорочень у Microsoft та Xbox, які були оголошені у середу.

Згідно з інформацією, співробітники можуть втратити роботу в рамках масштабної реорганізації Rare, студії, відомої завдяки грі Sea of Thieves.

Інформаційне агенство звернулося до Microsoft за коментарем стосовно цієї ситуації і готове оновити новину, щойно отримає відповідь.

Підтвердження від Microsoft

Microsoft підтвердила скасування Everwild і закриття студії Perfect Dark, що належить їй.

Matt Booty, представник Microsoft Studios, заявив: “Ми вирішили зупинити розробку Perfect Dark і Everwild, а також завершити кілька неанонсованих проектів нашого портфоліо. Ці рішення, разом із змінами в командах, відображають нашу мету переглянути пріоритети та направити ресурси на забезпечення більшого успіху в умовах змінного ринку. Ми не приймали ці рішення легковажно, адже кожен проект і команда є результатом багаторічних зусиль, уяви та відданості”.

Відхід керівництва

Gregg Mayles, один із найдосвідченіших і найвпливовіших дизайнерів Rare, залишить компанію після скасування Everwild, про це повідомили джерела.

Згідно з інформацією, виконавчий продюсер Louise O’Connor, ще один ветеран Rare, чия перша робота була над Conker’s Bad Fur Day для Nintendo 64, також залишить компанію після скасування Everwild.

Проект Everwild, включаючи стадію прототипу, розроблявся більше десятка років, і анонімні розробники повідомили, що вони зіштовхнулися з труднощами у визначенні чіткої концепції гри, навіть після недавнього перезавантаження проєкту.

Rare вперше анонсувала Everwild у листопаді 2019 року і випустила новий трейлер у липні 2020 року. Оновлення про гру надходили рідко в наступні роки, за винятком запевнень ігрового керівника Філа Спенсера, що прогрес у створенні гри відбувається.

Everwild було офіційно анонсовано в 2019 році.

Спенсер зазначив: “Це займало деякий час, і ми змогли надати цим командам можливість на час, що є позитивним аспектом, і при цьому зберегти наше портфоліо”.

У 2021 році джерела повідомили, що дизайн Everwild фактично “перезапустили з нуля”, і Грегг Мейлз отримав відповідальність за проєкт.

Мейлз є одним із найдосвідченіших дизайнерів Rare, він брав участь у створенні Donkey Kong Country, Banjo-Kazooie, Viva Piñata та Sea of Thieves.

Тодішній керівник Xbox Game Studios, Matt Booty, раніше зазначав, що команда Everwild хотіла упевнитися, що має “щось особливе”, перш ніж знову показати гру публіці.

Rare була заснована в 1985 році і є однією з найбільш історичних розробників ігор у Великобританії, відомою своїми проєктами Battletoads, Donkey Kong Country, GoldenEye 007 і Banjo-Kazooie.

Microsoft придбала Rare в 2002 році, і з тих пір студія створила ігри, такі як Kameo, Viva Piñata, Kinect Sports і Sea of Thieves під брендом Xbox.

Microsoft придбала Rare в 2002 році.

Microsoft підтвердила значні скорочення на своєму підприємстві, які можуть вплинути на близько 4%, або приблизно 9100 співробітників компанії в усіх департаментах, включно з ігровим сегментом.

Представник Microsoft заявив: “Ми продовжуємо реалізовувати організаційні та кадрові зміни, які необхідні для успіху компанії та команди на динамічному ринку”.

У повідомленні співробітникам Філ Спенсер зазначив, що ці скорочення мають на меті “зменшити чи завершити роботу в певних сферах бізнесу та сприяти видаленню управлінських рівнів для підвищення гнучкості та ефективності”.

  • Савчук Анастасія

    Related Posts

    TikTok тепер дозволяє всім надсилати один одному голосові повідомлення та фотографії у приватних повідомленнях

    TikTok розширює можливості прямого спілкування Платформи прагнуть стати місцем для спілкування з друзями, і TikTok також не залишився осторонь — у найближчі тижні всі користувачі зможуть скористатися новими функціями: голосовими…

    Ринок ігор до 2025 року досягне $188,8 млрд, з найбільшим приростом у сегменті консолей

    Прогнозується, що до 2025 року глобальний ринок відеоігор досягне позначки в $188,8 мільярда, що на 3,4% більше, ніж у попередньому році. Цю інформацію оприлюднили аналітики компанії Newzoo. Найзначніший приріст очікується…

    You Missed

    TikTok тепер дозволяє всім надсилати один одному голосові повідомлення та фотографії у приватних повідомленнях

    TikTok тепер дозволяє всім надсилати один одному голосові повідомлення та фотографії у приватних повідомленнях

    Графіка Tesla скоро стане неймовірною

    Графіка Tesla скоро стане неймовірною

    Silksong отримала дату випуску після семирічної розробки

    Silksong отримала дату випуску після семирічної розробки

    Ринок ігор до 2025 року досягне $188,8 млрд, з найбільшим приростом у сегменті консолей

    Ринок ігор до 2025 року досягне $188,8 млрд, з найбільшим приростом у сегменті консолей

    Презентовано Google Pixel 10 Pro та Pro XL з чипом Tensor G5, більш потужними акумуляторами та магнітними аксесуарами Pixelsnap

    Презентовано Google Pixel 10 Pro та Pro XL з чипом Tensor G5, більш потужними акумуляторами та магнітними аксесуарами Pixelsnap

    Klarna готується відновити процес виходу на біржу

    Klarna готується відновити процес виходу на біржу