
Grammarly продовжує розширювати свої горизонти, ставши лідером у використанні електронної пошти серед професіоналів. Компанія повідомляє, що її штучний інтелект допомагає редагувати понад 50 мільйонів електронних листів щотижня, що свідчить про високу популярність цього інструменту. Придбання поштового додатку Superhuman здається логічним кроком, адже це надає Grammarly власну платформу для демонстрації своїх продуктів.
Проте, згідно з прес-релізом, компанія має амбітні плани, які в значній мірі пов’язані з розробкою агентів штучного інтелекту. Grammarly прагне стати платформою продуктивності для додатків і агентів, переходячи до моделі багатопродуктової компанії, що пропонує сотні інтелектуальних агентів, кожен з яких має власні специфічні завдання.
За словами компанії, електронна пошта є ідеальним полем для реалізації багатокористувацької допомоги, адже професіонали витрачають більше трьох годин на день у своїх поштових скриньках, а електронна пошта залишається основою будь-якого комплексу продуктивності. Grammarly оголосила, що їхня “майбутня платформа” дозволить користувачам взаємодіяти з кількома агентами одночасно, наприклад, при написанні мемо для клієнтів, допомагатимуть агенти з комунікацій, продажів, підтримки та маркетингу.
Однак реальним викликом буде реалізація цих планів та здатність Grammarly конкурувати з потужними інструментами від таких гігантів ШІ, як OpenAI та Google, які також мають амбітні наміри в цій сфері.
Нагадаємо, у кінці минулого року Grammarly придбала стартап з продуктивності Coda, а співзасновник і генеральний директор Coda Шишир Мехротра очолив об’єднану компанію.