
Ціна на пікап, виготовлений в Індіані, нижче 20 000 доларів стала вагомим аргументом для EV-стартапу, який отримав підтримку Джефа Безоса. Це стало можливим завдяки застосуванню податкового кредиту в розмірі 7 500 доларів до роздрібної ціни. Проте промоція ціни була видалена з веб-сайту Slate Auto, як повідомляє TechCrunch. Наразі сайт вказує очікувану ціну на рівні “середини двадцятих”.
Ціна нижче 20 000 доларів на автомобіль, який почне доставлятися тільки наприкінці 2026 року, завжди супроводжувалася приміткою, в якій зазначалося, що федеральні стимули підлягають змінам. І зміни дійсно були очікуваними: Трамп активно обіцяв скасувати «мандат на електромобілі» від президента Байдена, адже в MAGA-світі електрокари асоціюються із соціалізмом.
Підтримка Трампом нафти і газу, в той час як він одночасно скасовує стимули для впровадження електромобілів та чистих енергій, вигідна китайським виробникам електромобілів, сонячних панелей та акумуляторів. США наразі намагаються зберегти минуле, тоді як Китай впевнено прагне домінувати у майбутньому.