Оновлення: Aggro Crab та Peak Landfall продали мільйон копій за шість днів

Оновлення (23.06.25): Peak продав 1 мільйон копій у всьому світі за менш ніж тиждень. Розробник Landfall підтвердив цю новину в соцмережі X та повідомив, що гра досягла цього успіху всього за шість днів. Заголовок, розроблений спільно зі студією Another Crab’s Treasure, раніше перевищив 100 000 продажів за 24 години.

Оригінальна історія: Peak — кооперативна пригода з альпінізму від Aggro Crab і Landfall, яка продала 100 000 копій протягом 24 годин.

Aggro Crab поділилися рекордом на платформі Bluesky, і хоча самі цифри є вражаючими, обставини, що оточують розробку та маркетинг Peak, можливо, ще більш цікаві.

Peak з’явилася на ринку всього через кілька місяців після того, як Aggro Crab розповіли Game Developer на GDC про труднощі з отриманням фінансування для свого наступного проєкту, незважаючи на успіх Another Crab’s Treasure, яке продало від 600 000 до 700 000 одиниць за бюджет у 1,2 мільйона доларів (також уклало угоду з Xbox Game Pass).

Aggro Crab прагнули отримати від 3 до 4 мільйонів доларів для фінансування свого наступного проєкту, що дозволило б їм реалізувати амбітні ідеї, але інвестори неохоче надавали кошти, і студія вирішила розвивати кілька менших проєктів.

У студійній інтерпретації, опублікованій два тижні тому, менеджер спільноти Aggro Crab, Пейдж Вілсон, зазначила, що команда також страждала від вигорання після роботи над Another Crab’s Treasure і навряд чи витримала б ще один тривалий проєкт.

Схожі: Звіт: 2K мобільна студія Cat Daddy Games проводить скорочення штату

“Виявляється, створювати цікаві ігри набагато складніше, якщо ти не отримуєш задоволення від процесу,” додала вона, пояснюючи рішення відмовитися від роботи над Going Under 2 і мріяти менш масштабно. “Оцінивши ситуацію, ми дійшли висновку, що для майбутнього стійкості Aggro Crab як студії та для її працівників нам потрібно змінити напрямок нашої діяльності.

“Тож, ми вирішили перетворити все. Замість того, щоб знову працювати над великим проєктом, ми почали з менших ідей. Ніяких великих концепцій — лише щось кумедне, що нам дійсно потрібно, щоб повернути той вогник. Чому б не розпочати ігровий джем? Ми визначилися на місяць і створили гру. Насправді, ми створили дві гри.”

Aggro Crab і Landfall зменшили масштаб, щоб знайти задоволення

Деякі члени команди Aggro Crab співпрацювали зі студією Totally Accurate Battle Simulator, щоб створити Peak. Тим часом решта команди працювала над іншим проєктом під назвою Crashout Crew.

Вілсон назвала обидва проєкти “бічним заробітком Aggro Crab” через їх масштаб, обсяг та характер, що відрізняється від попередніх релізів студії.

“Обидві ці гри досить відрізняються від наших попередніх проєктів, але в них видно пристрасть команди та їхній гумор. Ви можете побачити, що нам було весело в процесі,” додала вона. “Зрештою, відкласти Going Under 2 було важко, і ми були дійсно засмучені, щоб це залишити. Але позитивним моментом стало те, що в результаті ми отримали два нові менші проєкти, які дали нам можливість самофінансувати себе. […] Ми не тільки отримали дві нові гри з цього, а й відновили свій вогник.”

Схожі: Звіт: Romero Games проводить скорочення штату після скасування фінансування проекту Microsoft

Протягом двох тижнів, що минули з моменту публікації цього відео, Aggro Crab офіційно анонсувала Peak з коротким 18-секундним тизером ігрового процесу. За цим трейлером послідував ще один тизер тривалістю 21 секунда, опублікований через два дні. Студія оприлюднила більше відеоматеріалів, коли випустила трейлер випуску через два дні після цього, що стало вражаюче коротким маркетинговим циклом.

Дійсно, заголовок вперше згадувався Landfall у квітні, але тоді деталей було обмаль. Варто також зазначити, що наразі Peak доступна за початковою ціною у 5 доларів — 38% знижка від роздрібної ціни в 7,99 доларів. Це пропозиція, яка, напевно, змусила групи друзів придбати заголовок в надії підкорити його однойменну вершину.

  • Коваленко Марія

    Related Posts

    IGDA називає масове вилучення дорослих ігор формою “креативного придушення

    Зміст новини містить короткий згадка про сексуальне насильство. Міжнародна асоціація розробників ігор (IGDA) висловила серйозне занепокоєння через виключення та деіндексацію дорослих ігор на платформах Steam та itch.io. Ця неприбуткова організація,…

    Вони не втрачають гроші, а просто отримують менше: Aheartfulofgames звинувачує власника Outright Games у неефективному управлінні напередодні закриття

    Іспанська студія Aheartfulofgames звинуватила материнську компанію Outright Games у неефективному управлінні після оголошення про закриття студії та звільнення всіх 28 співробітників. У прес-релізі, надісланому до місцевого профспілки CSVI, команда розробників…

    You Missed

    Технології Neural від Arm забезпечують розумніші, чіткіші та ефективніші мобільні графіки для розробників

    Технології Neural від Arm забезпечують розумніші, чіткіші та ефективніші мобільні графіки для розробників

    Маск звернувся до Цукерберга з проханням про допомогу в купівлі OpenAI за 97 мільярдів доларів

    Маск звернувся до Цукерберга з проханням про допомогу в купівлі OpenAI за 97 мільярдів доларів

    IGDA називає масове вилучення дорослих ігор формою “креативного придушення

    IGDA називає масове вилучення дорослих ігор формою “креативного придушення

    Нове стартап-компанія Сема Алтмана прагне до згуртування людей та технологій

    Нове стартап-компанія Сема Алтмана прагне до згуртування людей та технологій

    Amazon почав надавати доставку швидкопсувних продуктів в один день більш ніж у 1000 містах і селищах, плануючи подвоїти це покриття до кінця року

    Amazon почав надавати доставку швидкопсувних продуктів в один день більш ніж у 1000 містах і селищах, плануючи подвоїти це покриття до кінця року

    AI Режим Google Search отримав оновлення, щоб “бачити” ваші домашні завдання

    AI Режим Google Search отримав оновлення, щоб “бачити” ваші домашні завдання