Motorica, стартап у сфері анімації на базі GenAI, залучив 5 мільйонів фунтів інвестицій

Motorica, стартап у сфері генеративної анімації, який розробляє інструмент для використання генAI акторів у створенні анімацій для ігор, залучив 5 мільйонів євро (приблизно 5,8 мільйона доларів) нового капіталу.

Як стало відомо, інвестиції очолює Angular Ventures за участю Luminar Ventures. Компанія зазначає, що ці кошти підтримає її «швидкий розвиток», зокрема «масштабування власної AI-платформи та подальші інвестиції в дослідження й розробки, щоб визначити майбутнє миттєвої анімації персонажів».

Віллем Деммерс, генеральний директор Motorica, стверджує, що аніматори витрачають 70% свого часу на технічну роботу, а лише 30% — на креатив. Мета інструменту — перевернути ці показники.

«Автоматизуючи рутину — такі речі, як нудне ключове кадрування для базової локомоції — ми дозволяємо творцям зосередитися на тому, що важливо: на розповіданні історій, емоціях і інноваціях», — сказав Деммерс у своєму заяві. «Цей зрушення допомагає студіям працювати швидше, підвищувати якість і зменшувати тертя при випуску».

Motorica стверджує, що інструмент вже використовується у живих виробничих умовах AAA-студій. На офіційному сайті перелічені компанії, такі як Quantic Dream, Far Out Games та Digital Continue, серед інших.

Максі Келлер, старший аніматор у agora.studio, який раніше працював над такими іграми, як “The Last of Us: Part II” і “Call of Duty: WWII”, зазначив у заяві, що Motorica є «найкращим інструментом для анімації локомоції та Motion Matching», надаючи «кращі, більш стабільні результати, ніж звичайні технології захоплення руху, оскільки вони надають точний контроль над прискоренням і цільовою швидкістю та більше».

Після отримання інвестицій найближчі плани компанії включають розширення інтеграцій через SDK та API для підвищення їхньої спрощеності, розвиток інфраструктури даних і бібліотеки рухів, укладання партнерств із ігровими рушіями, платформами симуляцій та VFX-студіями, а також найм на посади в сферах інженерії, анімації, роботи з даними та підтримки клієнтів.

«Команда Motorica прагне підвищити креативність, а не автоматизувати її», — йдеться у зобов’язанні для художників у заяві. «Замість заміни людської творчості інструменти Motorica усувають рутинну роботу — таку, як локомоція персонажів і цикли наповнення — дозволяючи творчим командам зосередитися на виконанні, нарративі та стилі.

Незважаючи на деякі виклики, 51% опитаних розробників зазначили, що інструменти генеративного AI вже використовуються на їхніх місцях роботи, хоча 30% відповідей вказали, що технологія матиме «негативний» вплив на індустрію. Однак у певних колах індустрії ентузіазм щодо генеративного AI залишається незмінним.

Цього року деякі компанії, що впроваджують генеративний AI, потрапили під критику. Незалежний розробник Serene Questworks був звинувачений у заміні акторів своїх ігор на AI-голосів, а Sony нібито використала генеративний AI для створення аномально схожого аніматроніка героя гри серії “Horizon”. Керівник компанії Compulsion Games, що належить Microsoft, заявив, що використання генеративного AI «не є обов’язковим» у Xbox.

Профспілка артистів SAG-AFTRA протестувала близько року, поки не досягла угоди про покращення захисту AI та умов праці, після чого члени повернулися до роботи під угодою Interactive Media.

Motorica, здається, намагається уникнути подібної негативної уваги. «Команда Motorica прагне підвищити креативність, а не автоматизувати її», — йдеться у зобов’язанні для художників, представленому компанією.

  • Коваленко Марія

    Related Posts

    Ігри з конячками під забороною: що сталося в Epic Games Store?

    Інді-хоррор гра “Horses”, розроблена студією Santa Ragione, нарешті вийшла в ефір, проте її доступність обмежена. Для багатьох гравців її реліз став несподіваним, адже розробники зіткнулися з труднощами на популярних цифрових…

    Саудівська Аравія стане власником 93,4% EA: що чекає на геймерів?

    Саудівська Аравія готується стати мажоритарним власником компанії Electronic Arts (EA) в рамках угоди на суму 55 мільярдів доларів, яка передбачає вихід компанії з публічного обігу. Цей великий інвестиційний проект передбачає,…

    You Missed

    Відкриття Realme P4x: Дата запуску, ключові характеристики та захоплюючий дизайн

    Відкриття Realme P4x: Дата запуску, ключові характеристики та захоплюючий дизайн

    Ігри з конячками під забороною: що сталося в Epic Games Store?

    Ігри з конячками під забороною: що сталося в Epic Games Store?

    Трамп може позбавити H-1B віз тих, хто працював у модерації контенту: що далі?

    Трамп може позбавити H-1B віз тих, хто працював у модерації контенту: що далі?

    Відкрийте нові можливості: віддалений доступ Windows 11 на Quest 3 вже доступний для всіх

    Відкрийте нові можливості: віддалений доступ Windows 11 на Quest 3 вже доступний для всіх

    CME Group зазнає тривалого збою: що це означає для ринку?

    CME Group зазнає тривалого збою: що це означає для ринку?

    Майбутнє ігрового бізнесу Microsoft: Чекати революції в світі Xbox?

    Майбутнє ігрового бізнесу Microsoft: Чекати революції в світі Xbox?