Halo Studios надає дозвіл на створення фанатської гри «Survivors» у всесвіті Halo

Halo Studios офіційно підтримала фанатський проект під назвою Spartan Survivors.

Цю новину було оголошено через аккаунт проекту в BlueSky, де команда повідомила, що Halo Studios зв’язалася з ними і надала дозвіл на подальший розвиток гри, яка вже доступна на платформі itch.io.

Однак розробник висунув одну умову: додати юридичне застереження у кредитах гри та на сторінках магазину для дотримання норм. На itch воно звучить так: “Франшиза відеоігор Halo © Microsoft Corporation. Spartan Survivors була створена відповідно до ‘Правил використання ігрового контенту’ Microsoft, використовуючи активи з франшизи відеоігор Halo, і не схвалена, а також не пов’язана з Microsoft.”

Відповідно до вказівок компанії, вона дозволяє створення фанатських проектів на основі ліцензованих властивостей, за умови дотримання ряду специфічних правил. Активи не повинні бути отримані шляхом зворотного інжинірингу ігор для Xbox, наприклад, і особи, які керують фанатським проектом, не можуть продавати продукт, хоча для деякого контенту можуть існувати виключення. Spartan Survivors є безкоштовною на Itch і залишиться такою ж при запуску на Steam та Xbox цього року.

“Ми дуже раді бачити те захоплення, яке ви та ваша команда вклали у цю гру – це дійсно весело, і ми з нетерпінням чекаємо на подальший прогрес у нашому проходженні та відкритті нових можливостей,” – цитата представника Halo Studios з посту оголошення.

Суміжні:Оновлення: Розробник Lost Records Don’t Nod підтвердив скорочення в студії у Монреалі

Spartan Survivors представляється як суміш “Halo плюс bullet heaven плюс roguelike плюс shoot ’em up,” і дозволяє відбивати натовпи ворогів за допомогою або Майстра Чифа, або Арбітра. У описі анонс-трейлера, датованого 2 листопада 2024 року, вказується, що гра “створена спільнотою, для спільноти.”

“Ми хочемо подякувати Halo Studios та Microsoft за їх справжнє співчуття до нас,” – заявила команда в BlueSky.

Досить рідкісне явище: отримання офіційного дозволу на фанатські проекти від студій

Незважаючи на те, що вказівки Microsoft діють з 2015 року, рідкісно можна побачити, що фанатські проекти отримують офіційне схвалення. Студії, такі як Capcom, у минулому закривали фанатські ремейки. Інші, зокрема Atlus, подавали позови проти осіб, що керували фан-серверами для онлайн-ігор, які були офіційно закриті. Залишення DMCA також є поширеним явищем, зокрема один з них був надісланий Valve проти фанатського проекту, який намагався перенести Team Fortress на движок Source 2.

Минулого року Aftermath спілкувався з колишнім головним юристом та бізнес-справами компанії Pokémon Донналію МакГоуеном щодо того, як компанія поводиться з листами про припинення діяльності стосовно фанатських проектів. МакГоуен зазначив, що преса відіграє велику роль у популяризації фанатських проектів, якщо вони отримують медійне покриття.

Суміжні:FTC виплатила майже 200 мільйонів доларів у вигляді компенсацій гравцям Fortnite, яких вона вважає обманутими

“Я викладаю право розваг в Університеті Вашингтона і кажу своїм студентам: найгірше, що може статися – це коли ваш ‘фанатський’ проект отримує пресу, бо тепер я знаю про вас,” – сказав МакГоуен у розмові з Aftermath. “Але це не кінець рівняння. Ви не надсилаєте повідомлення про закриття відразу. Спочатку потрібно дочекатися, чи отримають вони фінансування (на Kickstarter або подібні); якщо отримають, тоді ви вступаєте в діалог. Нікому не подобається судитися з фанатами.”

  • Коваленко Марія

    Related Posts

    Керівник EA стверджує, що EA Sports стане найціннішим спортивним бізнесом у світі

    EA оприлюднила фінансові результати за перший квартал фінансового року (Q1), підкресливши значний внесок свого підрозділу EA Sports, який випускає популярні франшизи, включаючи EA Sports FC, College Football та EA Sports…

    Krafton стверджує, що заходи, вжиті з Subnautica 2, демонструють ретельне управління внутрішнім процесом досягнення етапів

    Видавець PUBG та Subnautica, компанія Krafton, намагається переконати інвесторів, що юридична суперечка щодо Subnautica 2 є позитивним аспектом для студії. Під час сесії запитань і відповідей на фінансовій презентації за…

    You Missed

    Labubu може досягти обсягу продажів понад $1 мільярд до завершення року

    Labubu може досягти обсягу продажів понад $1 мільярд до завершення року

    AI Gemini від Google стане більш персоналізованим завдяки автоматичному запам’ятовуванню деталей

    AI Gemini від Google стане більш персоналізованим завдяки автоматичному запам’ятовуванню деталей

    Revolut надає фінансову свободу підліткам 16-17 років

    Revolut надає фінансову свободу підліткам 16-17 років

    Meta зупинила процес найму спеціалістів у галузі ШІ через надмірні витрати

    Meta зупинила процес найму спеціалістів у галузі ШІ через надмірні витрати

    Незабаром у додатку Xbox для Windows на платформі Arm з’явиться можливість завантажувати ігри

    Незабаром у додатку Xbox для Windows на платформі Arm з’явиться можливість завантажувати ігри

    Новий режим навчання штучного інтелекту ChatGPT не обмежиться лише наданням відповіді

    Новий режим навчання штучного інтелекту ChatGPT не обмежиться лише наданням відповіді