Звіт: Нова гібридна політика роботи EA передбачає обов’язкові три робочі дні в офісі

Компанія EA змінила свою політику гібридної роботи, встановивши мінімум три дні роботи в офісі на тиждень. Модель «позаштатної роботи в межах міста» поступово скасовується і її впровадження відбудеться протягом трьох до двадцяти чотирьох місяців, залежно від місцезнаходження співробітників.

У листі, надісланому працівникам, генеральний директор Енді Уілсон зазначив, що особиста присутність у офісі сприяє «кінетичній енергії, яка стимулює творчість, інновації та зв’язки, що часто призводить до несподіваних проривів, які забезпечують неймовірний досвід для гравців.

У наступному листі президент EA Entertainment Лора Міеле пояснила, що це рішення є переходом компанії від «децентралізованого підходу до єдиного глобального робочого моделю».

Міеле вказала на кілька ключових моментів, починаючи з того, що ці зміни «не набудуть чинності негайно», і перехід до нової моделі роботи відбуватиметься «з мінімальним строком попередження у 12 тижнів перед будь-якими змінами». Час реалізації варіюватиме в залежності від регіону.

Щодо ситуації в офісах, Міеле повідомила, що компанія вводить «радіус 30 миль/48 км» навколо офісів EA.

«Співробітники, які проживають у межах 30 миль/48 км від офісу EA, перейдуть на модель гібридної роботи», – йдеться у листі. «Ті, хто живуть за межами цього радіусу, розглядатимуться як дистанційні працівники, якщо їхня роль не призначена як позаштатна або гібридна.»

Схожі новини:Patch Notes #11: Пікові досягнення, звільнення тривають, профспілкові працівники пишуть історію

EA також закриває модель «позаштатної роботи у межах міста». Залежно від місцезнаходження, «перехід може тривати від трьох до двадцяти чотирьох місяців». Врешті-решт, Міеле зазначила, що «будь-яке виключення з робочої моделі та майбутні дистанційні найми повинні будуть отримати затвердження безпосередньо від генерального директора».

Джерела в EA, що говорили анонімно, зазначили, що деякі співробітники висловлювали «тривалі переїзди, які тепер від них очікують» після оголошення, в той час як інші вказували на «проблеми з доглядом за дітьми або особистими медичними умовами, які покращилися завдяки дистанційній роботі».

«Інші, які класифікуються як дистанційні та знаходяться за межами 30-мильної зони, висловлювали занепокоєння з приводу того, що буде з їхніми ролями, якщо вони не зможуть або не будуть бажати переїхати ближче до офісу в довгостроковій перспективі», – йдеться у звіті.

З початку 2023 року дочірня компанія EA BioWare перенесла співробітників до інших команд EA після виходу Dragon Age: The Veilguard, зосередивши «усю увагу» на майбутній частині Mass Effect, в той час як деякі з них були звільнені, згідно з інформацією. Дочірня компанія Respawn Entertainment нібито також звільнила кілька співробітників у березні, скасувавши неназваний проект в процесі. Наприкінці квітня EA звільнила від 300 до 400 співробітників. На початку травня Уілсон зазначив, що видавець «ніколи не був таким оптимістичним щодо майбутнього».

Схожі новини:Генеральний директор EA Енді Уілсон заробив в минулому році в 260 разів більше, ніж середній працівник компанії

EA не є єдиним видавцем, який наполягає на поверненні до офісів

Наприкінці 2024 року шведська компанія Paradox Interactive змінила свої гібридні графіки роботи, зобов’язуючи працівників бути в офісі чотири дні на тиждень, починаючи з лютого 2025 року, і протягом п’яти днів на тиждень до вересня.

Під час інтерв’ю, проведених Game Developer, як нинішні, так і колишні розробники висловили незадоволення цим політикою. За опитуванням, проведеним профспілкою Unionen і SACO після оголошення, більше 50 відсотків співробітників повідомили, що розглядають можливість змінити місце роботи.

У вересні 2024 року Ubisoft запровадила політику повернення до офісу у всій структурі компанії, приблизно через рік після оголошення аналогічних вимог в Ubisoft Montreal. Через місяць профспілки Студії Ubisoft у Барселоні, як повідомляється, подали позов проти компанії, про що стало відомо в листопаді.

В жовтні 2024 року Cloud Imperium нібито запровадила тимчасовий режим роботи, зобов’язуючи розробників, які працюють над Star Citizen, працювати сім днів на тиждень. У листопаді працівники профспілок ZeniMax вийшли на страйк у відповідь на політику дистанційної роботи від Microsoft, а також рішення продовжувати аутсорсинг роботи з контролю якості.

Схожі новини:Спогади: старший менеджер програми Unity Енді Браммала пішов з життя

  • Коваленко Марія

    Related Posts

    Ігри з конячками під забороною: що сталося в Epic Games Store?

    Інді-хоррор гра “Horses”, розроблена студією Santa Ragione, нарешті вийшла в ефір, проте її доступність обмежена. Для багатьох гравців її реліз став несподіваним, адже розробники зіткнулися з труднощами на популярних цифрових…

    Саудівська Аравія стане власником 93,4% EA

    Саудівська Аравія готується стати мажоритарним власником компанії Electronic Arts (EA) в рамках угоди на суму 55 мільярдів доларів, яка передбачає вихід компанії з публічного обігу. Цей великий інвестиційний проект передбачає,…

    You Missed

    Відкриття Realme P4x: Дата запуску, ключові характеристики та захоплюючий дизайн

    Відкриття Realme P4x: Дата запуску, ключові характеристики та захоплюючий дизайн

    Ігри з конячками під забороною: що сталося в Epic Games Store?

    Ігри з конячками під забороною: що сталося в Epic Games Store?

    Трамп може позбавити H-1B віз тих, хто працював у модерації контенту: що далі?

    Трамп може позбавити H-1B віз тих, хто працював у модерації контенту: що далі?

    Відкрийте нові можливості: віддалений доступ Windows 11 на Quest 3 вже доступний для всіх

    Відкрийте нові можливості: віддалений доступ Windows 11 на Quest 3 вже доступний для всіх

    CME Group зазнає тривалого збою: що це означає для ринку?

    CME Group зазнає тривалого збою: що це означає для ринку?

    Майбутнє ігрового бізнесу Microsoft: Чекати революції в світі Xbox?

    Майбутнє ігрового бізнесу Microsoft: Чекати революції в світі Xbox?