
Досвідчена фахівець індустрії Джейд Реймонд залишила Haven Studios, студію, яку вона заснувала в 2021 році.
Представник Haven Studios підтвердив цю інформацію після первинного повідомлення Bloomberg про зміни в керівництві, однак обидва – як заява компанії, так і внутрішня інформація про відхід – на жаль, не містили пояснень причин, чому Реймонд вирішила піти.
“Джейд Реймонд була неймовірним партнером і візіонером при заснуванні Haven Studios,” – йдеться у заяві, наданій Bloomberg. “Ми щиро вдячні їй за її лідерство та внесок, бажаємо всього найкращого в наступній главі її кар’єри.”
Також було зазначено, що студія “продовжить свій шлях” під новим керівництвом у особі співлідерів Марі-Ев Даніс і П’єра-Франсуа Сапінскі.
Хоча офіційна заява не містить інформації про причини відходу Реймонд, джерела, що спілкувалися з Bloomberg, припускають, що ранні відгуки на проект, що розробляється, могли зіграти свою роль. Розробники, наближені до справи, повідомили виданню, що керівництво PlayStation не пояснило причин її відставки в жодних внутрішніх повідомленнях, надісланих до студії. Однак ці джерела вказали, що зміни відбулися через кілька тижнів після отримання не дуже вдячних відгуків на Fairgames після зовнішнього тестування, що викликало занепокоєння серед деяких розробників у команді.
Реймонд раніше працювала продюсером та виконавчим продюсером над ранніми іграми Assassin’s Creed (а також оригінальною Watch Dogs) в Ubisoft, після чого перейшла до EA, Google Stadia і, зрештою, Haven. Це не перший раз, коли вона залишає студію, яку сама заснувала, адже в 2018 році вона пішла з EA Motive, яку також заснувала у 2015 році.
Haven Studios та плани Sony щодо сервісних ігор
Fairgames була анонсована в 2023 році і є одним із небагатьох проектів, що досі розробляються в рамках портфоліо сервісних ігор Sony. Хоча Helldivers II став важливим досягненням для ініціативи, деякі інші проекти були скасовані (наприклад, пропонований шутер від Naughty Dog на основі серії The Last of Us) та деякі з успіхом вийшли в світ (як Concord), хоча й ненадовго.
Перший проект Haven Studios позиціюється як “свіже, сучасне прочитання жанру пограбування”, де гравці “приєднуються до підпільного руху, щоб обікрасти надбагатих і відновити баланс сил.” Офіційна дата виходу гри поки не оголошена.