
WhatsApp вводить рекламу. У понеділок Meta оголосила про нову функцію, згідно з якою реклама від бізнесу з’являтиметься в їхній функції статусу, схожій на Stories.
Функція статусу доступна в розділі “Оновлення” WhatsApp, де користувачі можуть ділитися текстовими повідомленнями, фотографіями, голосовими нотатками або відео, які зникають через деякий час. Тепер, окрім оновлень від друзів чи родичів, ви також зможете побачити спонсорований контент.
Meta стверджує, що реклама буде адаптована до ваших інтересів на основі “обмеженої” інформації, до якої належать ваша країна або місто, мова, канали, які ви підписали, і ваша взаємодія з рекламою на платформі. Ви також зможете змінити свої налаштування реклами в Центрі акаунтів Meta, якщо підписалися на цей сервіс.
“Ми вже роками говоримо про наші плани створити бізнес, який не порушуватиме ваші особисті чати, і вважаємо, що розділ Оновлення є правильним місцем для впровадження нових функцій,” – зазначає Meta в своєму оновленні. Компанія запевняє, що “ніколи не продаватиме чи ділитиметься вашими номерами телефонів з рекламодавцями,” і не використовуватиме ваші повідомлення, дзвінки чи групи для формування реклами.
Це не єдиний зміна, яку компанія вносить у WhatsApp. Meta також почне показувати рекламовані канали, коли ви натискаєте кнопку Дослідити, щоб знайти нові канали для підписки. Крім того, з’явиться можливість підписуватися на канали, щоб “отримувати ексклюзивні оновлення.”