
YouTube планує впровадити свою нову модель генерації відео Veo 3, яка була охарактеризована деякими експертами як “мрія для тих, хто прагне спростити процес створення контенту”, у платформу YouTube Shorts цього літа, згідно з інформацією з виступу генерального директора YouTube Ніла Мохана на фестивалі Cannes Lions.
Творці контенту в Shorts вже можуть користуватися попередньою версією моделі Veo 2 для створення фонів із функції Dream Screen та самостійних кліпів. Мохан не уточнив, які саме можливості надасть Veo 3 у Shorts, але зазначив, що нова версія матиме покращену якість відео та можливість додавати аудіо, тож, ймовірно, ці вдосконалення будуть також доступні в Shorts.
Ще поки не ясно, чи буде вимагатися платна підписка для використання Veo 3 створювачами контенту на платформі Shorts. Наразі для генерації відео за допомогою Veo 3 потрібна платна підписка на плани Google AI Pro або AI Ultra. Представники Google не надали коментарів з цього приводу.
Також Мохан повідомив, що середня кількість переглядів відео в Shorts перевищує 200 мільярдів на день.