
Режим ШІ став новим розділом у пошуковій системі Google, який відкриває інтерфейс, схожий на чат-бота. У ньому користувачі можуть отримувати інформацію про те, що вони шукають, а також посилання на відповідні веб-сайти. Проте ці відповіді незабаром можуть містити й рекомендації товарів та інші реклами.
Наприклад, якщо користувач запитає в Режимі ШІ поради щодо створення веб-сайту, функція надасть покрокову інструкцію для початку. Можливо, також з’явиться “корисна реклама” для конструктора веб-сайтів, яка буде позначена як “спонсорована”. Google повідомляє, що тестує рекламу в пошуку та покупках у Режимі ШІ на настільних комп’ютерах і мобільних пристроях.
Компанія також розширює рекламу у “Штучних оглядах” — згенерованих ШІ коротких підсумках, які з’являються на початку деяких пошукових результатів — на настільні пристрої. Тепер, якщо ви будете шукати поради, як подорожувати з маленькими собачками, вам може з’явитися “спонсорований” список сумок для перевезення собак з посиланнями на їх придбання під оглядом ШІ.
Реклама в “Штучних оглядах” на настільних комп’ютерах починає з’являтися для всіх користувачів у США вже сьогодні. Google також планує впровадити рекламу в англомовних “Штучних оглядах” у “обраних країнах” пізніше цього року.