YouTube послабив правила модерації контенту

Платформа YouTube пом’якшила свою політику модерації, вказуючи рецензентам не видаляти контент, який може порушувати правила, якщо цей контент має “суспільний інтерес”. Про це повідомляється в звіті одного з видань. Зміни в політиках були внесені в грудні, і до прикладу, йдеться про медичну дезінформацію та мову ненависті.

Згідно з навчальними матеріалами, які отримали журналісти, YouTube тепер вимагає від рецензентів залишати на платформі відео, які мають суспільний інтерес — це може включати дискусії про вибори, ідеології, расу, гендер, сексуальність, аборти, імміграцію, цензуру — якщо лише половина їхнього контенту порушує правила, у порівнянні з попереднім показником у чверть. Компанія зазначила, що ці зміни є продовженням ініціативи, що була реалізована перед виборами в США у 2024 році, яка дозволила публікацію контенту від політичних кандидатів, навіть якщо він порушує спільні правила, за винятком освітнього, документального, наукового та художнього контенту.

Крім того, YouTube вказав модераторам, що їм слід видаляти матеріали, якщо “ціна свободи вираження думки може переважити ризик шкоди”, та направляти відео на межі видалення керівнику, а не просто їх видаляти.

Представник YouTube зазначила, що компанія постійно актуалізує свої спільні правила, щоб адаптуватися до контенту, який з’являється на платформі. Вона додала, що виключення EDSA стосуються лише “невеликої частини” контенту.

“Ця практика дозволяє нам, наприклад, уникнути видалення годинного інформаційного подкасту за показування короткого відеокліпу насильства”, – зазначила представник компанії. “Ми регулярно оновлюємо наші рекомендації щодо цих винятків, щоб відобразити нові види обговорення та контенту, наприклад, появу довгих подкастів, які ми спостерігаємо на платформі, та реакцію нашої глобальної спільноти творців”.

За інформацією видання, YouTube показав рецензентам реальні приклади впровадження нових політик. Одне відео містило інформацію про зміни політики вакцинації секретаря охорони здоров’я Роберта Ф. Кеннеді мл. — під заголовком “RFK Jr. завдає нищівні удари генно-редагуючим ін’єкціям” — і було дозволено порушувати правила щодо медичної дезінформації через те, що суспільний інтерес “перевищує ризик шкоди”. (Це відео згодом було видалено з платформи, але причини не зрозумілі.) Ще один приклад — 43-хвилинне відео про кабінет призначенців Трампа, яке порушувало правила YouTube щодо домагань через образу на адресу трансгендерної особи, але залишалося на платформі, оскільки містило лише одне порушення.

YouTube також, як повідомляється, порадив рецензентам залишити відео з Південної Кореї, в якому згадується про страти колишнього президента Юн Сук Йоля, зазначивши, що “бажання страти гільйотиною не є реалістичним”.

  • Савчук Анастасія

    Related Posts

    Найдоступніша система Wi-Fi 7 миз Netgear

    Netgear представила Orbi 370 — нову та найбільш економічну модель своїх маршрутизаторів Wi-Fi 7. Ціна за комплект з трьох пристроїв (маршрутизатор та два супутники) становить 349,99 доларів США, що значно…

    Технологічні гіганти мають намір вкласти $344 млрд у розвиток штучного інтелекту до 2025 року

    Найбільші технологічні гіганти світу стрімко підвищують свої капітальні витрати в контексті конкуренції за лідерство в секторі штучного інтелекту. За прогнозами, такі компанії, як Microsoft, Amazon, Alphabet та Meta, спільно витратять…

    You Missed

    Найдоступніша система Wi-Fi 7 миз Netgear

    Найдоступніша система Wi-Fi 7 миз Netgear

    В українському павільйоні на Gamescom 2025 представили учасників, серед яких

    В українському павільйоні на Gamescom 2025 представили учасників, серед яких

    Учасників українського павільйону на Gamescom 2025 вже оголосили

    Учасників українського павільйону на Gamescom 2025 вже оголосили

    Розробник Subnautica Unknown Worlds втрачає команду керівників

    Розробник Subnautica Unknown Worlds втрачає команду керівників

    Технологічні гіганти мають намір вкласти $344 млрд у розвиток штучного інтелекту до 2025 року

    Технологічні гіганти мають намір вкласти $344 млрд у розвиток штучного інтелекту до 2025 року

    Perplexity представила новий веб-браузер на основі штучного інтелекту

    Perplexity представила новий веб-браузер на основі штучного інтелекту