
Amazon тестує нові аудіопідсумки, згенеровані штучним інтелектом, які дозволять слухачам послухати бесіду двох “host-ів” про особливості продукту. У аудіо-кліпах не лише описуються деталі товару, а й використовується інформація з відгуків користувачів та ресурсів Інтернету.
Аудіопідсумки починаються з “дружнього нагадування” про те, що ви слухаєте матеріал, згенерований ШІ, після чого вводиться “експерт” у виконанні штучного інтелекту, який повинен розповісти про характеристики продукту. Це схоже на аудіоогляди, створені Google, де два ШІ-хосты обговорюють вашу дослідження, документи чи слайди в форматі подкасту.
У кліпі для SHOKZ OpenRun Pro ШІ-хост представляє “Макса”, який каже, що ключовою відмінністю цих навушників є те, що вони “передають звук через щелепи, а не безпосередньо у вуха”. Потім ШІ-хост задає питання про навушники, зокрема, хто зможе скористатися таким дизайном та чи відповідає якість звуку вимогам.
“Хоча мікрофон отримує похвалу за шумоізоляцію, деякі користувачі зазначають, що навушники не виділяються достатньою гучністю для повноцінного музичного досвіду,” говорить ШІ “експерт” Макс. “Проте клієнти вказують, що в певних ситуаціях вони кращі за безпроводні навушники.”
Аудіопідсумки, згенеровані штучним інтелектом, наразі доступні лише деяким користувачам у США, але компанія планує розширити їх використання на більше товарів та клієнтів у “найближчі місяці”.