Опитування: Непослідовні зусилля збереження загрожують “суттєвим втратам” австралійській ігровій індустрії

Національний архів фільмів і звуку Австралії нещодавно провів опитування щодо збереження міжнародних ігор. Результати показали серйозні проблеми з охороною ігор у всьому світі та їхній негативний вплив на місцеву індустрію.

В опитуванні NFSA (проведеному у 2023 році) респонденти зазначили основні перешкоди, такі як правові та технічні обмеження, відсутність спеціалізованих співробітників і фінансування. У підсумковому звіті також наголошується, що більшість організацій розглядає збереження як частину ширшої програми, а не як пріоритет.

Подібно до минулорічного опитування Фонду історії відеоігор, NFSA зазначила, що індустрія стикається зі “значною втратою спадщини”, особливо стосовно австралійського ігрового сектору.

На їхньому сайті повідомляється, що понад 96% класичних австралійських ігор є “критично під загрозою зникнення”, що значно гірше, ніж 87% ігор у США, випущених до 2010 року. Хоча США отримують підтримку від Бібліотеки Конгресу, збереження не є пріоритетом для всіх країн.

Навіть нещодавні ігри також опинилися під загрозою, оскільки організації зберігають їх у цифровому форматі, а не у фізичному вигляді, який “майже вдвічі частіше зберігається”.

Один з респондентів відверто зазначив, що індустрії необхідно пріоритизувати збереження ігор над можливістю їхньої гри та “зробити вибір щодо того, наскільки ‘оригінальними’ зберігати артефакти”.

«Збирання та збереження [ігор] — це все ще розвиваюча сфера, яка виходить за межі нинішніх інституцій», — сказав генеральний директор NFSA Патрік Макінтайр. Він зазначив, що втрата фільмів до 1929 року свідчить про те, що ігри потребують міжнародних зусиль для збереження, аби уникнути подібної долі.

Опитувані також вказали на існування мереж співпраці, таких як Software Preservation Network і Digital Preservation Coalition. Однак потрібні більш структуровані міжнародні партнерства, а також “стандартизовані системи каталогізації”.

Повні результати NFSA щодо проблем збереження ігор у країні можна прочитати на їхньому сайті.

  • Коваленко Марія

    Related Posts

    Ігри з конячками під забороною: що сталося в Epic Games Store?

    Інді-хоррор гра “Horses”, розроблена студією Santa Ragione, нарешті вийшла в ефір, проте її доступність обмежена. Для багатьох гравців її реліз став несподіваним, адже розробники зіткнулися з труднощами на популярних цифрових…

    Саудівська Аравія стане власником 93,4% EA

    Саудівська Аравія готується стати мажоритарним власником компанії Electronic Arts (EA) в рамках угоди на суму 55 мільярдів доларів, яка передбачає вихід компанії з публічного обігу. Цей великий інвестиційний проект передбачає,…

    You Missed

    Відкрийте для себе нову «Креативну Операційну Систему» Canva: ваш ідеальний маркетинговий простір

    Відкрийте для себе нову «Креативну Операційну Систему» Canva: ваш ідеальний маркетинговий простір

    Vodacom M-Pesa в Танзанії: нові можливості для міжнародних платежів

    Vodacom M-Pesa в Танзанії: нові можливості для міжнародних платежів

    Перспективи ігрового бізнесу Microsoft: Чого очікувати від консольного ринку Xbox?

    Перспективи ігрового бізнесу Microsoft: Чого очікувати від консольного ринку Xbox?

    Відкриття Realme P4x: Дата запуску, ключові характеристики та захоплюючий дизайн

    Відкриття Realme P4x: Дата запуску, ключові характеристики та захоплюючий дизайн

    Ігри з конячками під забороною: що сталося в Epic Games Store?

    Ігри з конячками під забороною: що сталося в Epic Games Store?

    Трамп може позбавити H-1B віз тих, хто працював у модерації контенту: що далі?

    Трамп може позбавити H-1B віз тих, хто працював у модерації контенту: що далі?