Перший контракт The New York Times з генеративним штучним інтелектом укладено з Amazon

Новий контракт з Amazon: «The New York Times» переходить на AI

«The New York Times» підписав багаторічну угоду з Amazon, яка дозволить інтегрувати редакційний контент видання в різні сервіси компанії, йдеться в оголошенні, опублікованому в четвер. В рамках угоди Amazon включить короткі резюме та витримки з матеріалів «Times» у свої продукти, такі як Alexa, а також використовуватиме статті видання для навчання своїх штучних інтелектуальних моделей.

Цей контракт укладено більше року після того, як «The Times» подав позови проти Microsoft та OpenAI за порушення авторських прав. Видавництво звинуватило компанії в «копіюванні та використанні мільйонів» його статей для навчання своїх AI, позбавляючи при цьому видання доходів від підписок, ліцензування, реклами та партнерських програм. Інші медіа також подали позови до OpenAI на тих же підставах, серед яких «The Intercept», «Raw Story», CBC/Radio-Canada та власник «IGN» і «CNET». Інші видавці, такі як «The Atlantic», News Corp та компанія Vox Media, яка випускає «The Verge», також уклали угоди про ліцензування AI.

«Ця угода відповідає нашій давній принциповій позиції, що журналістика високої якості варта оплати», – зазначила Мередіт Копіт Левін, генеральний директор компанії «The New York Times», у внутрішньому повідомленні для співробітників. «Вона узгоджується з нашим свідомим підходом до забезпечення належної оцінки нашої роботи, як через комерційні угоди, так і через захист наших прав інтелектуальної власності».

  • Аватар

    Демченко Галина

    Related Posts

    Google збільшує кількість реклами у своїх результатах з AI

    Режим ШІ став новим розділом у пошуковій системі Google, який відкриває інтерфейс, схожий на чат-бота. У ньому користувачі можуть отримувати інформацію про те, що вони шукають, а також посилання на…

    Google відмовився надати видавцям більше можливостей відмовитися від використання AI у пошуку

    Google не планував надавати видавцям можливість виключати свій контент з результатів пошуку на основі штучного інтелекту, оскільки це “перетворюється на область для монетизації.” Такі відомості містяться в нещодавно оприлюдненому внутрішньому…

    You Missed

    Шуhei Йошіда застерігає, що підпискові сервіси можуть стати “небезпечною” справою для розробників

    Шуhei Йошіда застерігає, що підпискові сервіси можуть стати “небезпечною” справою для розробників

    Наступного року вийде Resident Evil Requiem

    Наступного року вийде Resident Evil Requiem

    Google збільшує кількість реклами у своїх результатах з AI

    Google збільшує кількість реклами у своїх результатах з AI

    Ігри для консолі Xbox несподівано з’явилися в додатку Xbox для ПК

    Ігри для консолі Xbox несподівано з’явилися в додатку Xbox для ПК

    Відмовлено у доступі до цієї сторінки

    Google відмовився надати видавцям більше можливостей відмовитися від використання AI у пошуку

    Google відмовився надати видавцям більше можливостей відмовитися від використання AI у пошуку