Google збільшує кількість реклами у своїх результатах штучного інтелекту

У пошуковій системі Google з’явилася нова вкладка під назвою AI Mode, яка відкриває інтерфейс, схожий на чат-бота, де користувачі можуть отримати інформацію про свої запити разом із посиланнями на релевантні веб-сайти. Проте найімовірніше, що ці відповіді незабаром також міститимуть рекомендації товарів та інші реклами.

Наприклад, якщо користувач запитає у AI Mode поради щодо створення веб-сайту, ці функції нададуть покрокову інструкцію з початку роботи. Крім того, може з’явитися “корисна реклама” для конструкторів веб-сайтів, яка буде помічена як “спонсорована”. Google повідомляє, що проводить тестування реклами для пошуку та покупок в AI Mode як для десктопних, так і для мобільних користувачів.

Компанія також розширює рекламу в AI Overviews — сгенерованих штучним інтелектом коротких оглядах, що з’являються на початку деяких результатів пошуку, з мобільних на десктопні пристрої. Тепер, шукаючи інформацію про перевезення маленьких собак літаками, користувач може побачити “спонсорований” список сумок для маленьких собак та посилання для їх придбання під AI Overview.

Реклама в AI Overviews на десктопах починає розповсюджуватися серед усіх користувачів у США з сьогоднішнього дня. Google також планує додати рекламу в англомовні AI Overviews у “вибраних країнах” пізніше цього року.

  • Аватар

    Савчук Анастасія

    Related Posts

    Три нові додатки, що розвивають відкритий соціальний веб

    Останні кілька років віртуальна конференція FediForum презентує новинки у світі відкритих соціальних мереж. В минулому році основною темою стала інтеграція сервісу Threads у федівс. Цього року також не обійшлося без…

    Spotify запроваджує плейлисти, подкасти та аудіокниги для рейсів United

    United Airlines розширює свій каталог розважального контенту під час польотів, додавши аудіокниги та відеоподкасти завдяки співпраці з Spotify. Мандрівники отримують безкоштовний доступ до понад 450 годин ретельно підібраних плейлистів, аудіокниг…

    You Missed

    Три нові додатки, що розвивають відкритий соціальний веб

    Три нові додатки, що розвивають відкритий соціальний веб

    15 найбільших оголошень на Google I/O 2025

    15 найбільших оголошень на Google I/O 2025

    Nothing співпрацює з KEF для випуску кількох аудіопродуктів цього року

    Nothing співпрацює з KEF для випуску кількох аудіопродуктів цього року

    Spotify запроваджує плейлисти, подкасти та аудіокниги для рейсів United

    Spotify запроваджує плейлисти, подкасти та аудіокниги для рейсів United

    Воскресіння культової гри завдяки програмісту, який врятував вихідний код з комп’ютера дитини

    Воскресіння культової гри завдяки програмісту, який врятував вихідний код з комп’ютера дитини

    OpenAI зберігає видалені розмови ChatGPT у зв’язку зі своїм судовим позовом проти NYT

    OpenAI зберігає видалені розмови ChatGPT у зв’язку зі своїм судовим позовом проти NYT