GamesBeat відокремлюється від VentureBeat, ставши самостійним виданням спеціалізованої тематики

GamesBeat став самостійним медіа-брендом після відокремлення від материнської компанії VentureBeat.

Цей довгостроковий журнал, присвячений відеоіграм, технологіям і розвагам, повідомив, що цей крок дозволить забезпечити “подальший розвиток і інновації”.

Нову незалежну редакцію очолять CEO Джина Джозеф, яка раніше була директором з стратегії в VentureBeat, та редакційний директор Дін Такахаші, колишній провідний автор GamesBeat.

“Ми раді початку нового потужного етапу для GamesBeat та індустрії, яку ми обслуговуємо,” – зазначила Джозеф. “Як незалежна публікація в ніші, ми відкриємо безпрецедентні можливості, доступ до важливих осіб, відігравши невід’ємну роль у цій індустрії вартістю 177 мільярдів доларів та ширшому ландшафті інтерактивних технологій.”

“Ми прагнемо розвивати GamesBeat як впливову платформу для індустрії, не тільки для новин, але й для встановлення зв’язків та можливостей для бізнес-лідерів, допомагаючи індустрії процвітати, зберігаючи нашу репутацію авторитетного джерела інформації, що формує майбутнє цієї динамічної сфери.”

## GamesBeat прагне розпочати “нову еру” як незалежна публікація

Такахаші зазначив, що цей поворот сигналізує про початок “нової ери” для видання. “Наша мета – забезпечити таку журналістику, яка надає нашій аудиторії контекстуальні дані, необхідні для розуміння взаємодії ігор з іншими високозростаючими секторами,” – додав він.

GamesBeat буде належати Джозеф, Такахаші та групі невідомих інвесторів.

У заяві, надісланій Game Developer, представник видання повідомив, що інвестиції будуть оголошені пізніше.

Однак компанія підтвердила, що “заслуговує на підтримку” групи стратегічних радників, до якої входить Пітер Левін, співзасновник та управляючий директор венчурного капітального фонду Griffin Gaming Partners.

Живі події, такі як GamesBeat Summit, GamesBeat Next, GamesBeat Global Tour та Games & Hollywood залишаться частиною планів компанії на майбутнє.

“Наші заходи завжди були платформою для значущих зв’язків та щирих розмов,” – сказала Джозеф. “Розвиваючи цю спадщину, ми прагнемо сприяти ще більш потужним зв’язкам, забезпечуючи, щоб GamesBeat залишався критично важливим місцем зустрічі для найзначніших гравців індустрії.

  • Коваленко Марія

    Related Posts

    Ігри з конячками під забороною: що сталося в Epic Games Store?

    Інді-хоррор гра “Horses”, розроблена студією Santa Ragione, нарешті вийшла в ефір, проте її доступність обмежена. Для багатьох гравців її реліз став несподіваним, адже розробники зіткнулися з труднощами на популярних цифрових…

    Саудівська Аравія стане власником 93,4% EA: що чекає на геймерів?

    Саудівська Аравія готується стати мажоритарним власником компанії Electronic Arts (EA) в рамках угоди на суму 55 мільярдів доларів, яка передбачає вихід компанії з публічного обігу. Цей великий інвестиційний проект передбачає,…

    You Missed

    Відкриття Realme P4x: Дата запуску, ключові характеристики та захоплюючий дизайн

    Відкриття Realme P4x: Дата запуску, ключові характеристики та захоплюючий дизайн

    Ігри з конячками під забороною: що сталося в Epic Games Store?

    Ігри з конячками під забороною: що сталося в Epic Games Store?

    Трамп може позбавити H-1B віз тих, хто працював у модерації контенту: що далі?

    Трамп може позбавити H-1B віз тих, хто працював у модерації контенту: що далі?

    Відкрийте нові можливості: віддалений доступ Windows 11 на Quest 3 вже доступний для всіх

    Відкрийте нові можливості: віддалений доступ Windows 11 на Quest 3 вже доступний для всіх

    CME Group зазнає тривалого збою: що це означає для ринку?

    CME Group зазнає тривалого збою: що це означає для ринку?

    Майбутнє ігрового бізнесу Microsoft: Чекати революції в світі Xbox?

    Майбутнє ігрового бізнесу Microsoft: Чекати революції в світі Xbox?