
Netflix незабаром змінить свій вигляд на телевізорах. Компанія розпочинає впровадження великого редизайну інтерфейсу для свого телевізійного додатку в найближчі тижні та місяці по всьому світу, згідно з інформацією на блозі.
«Наша перероблена домашня сторінка для телевізора стала простішою, інтуїтивно зрозумілішою і краще відображає різноманітність розваг на Netflix на сьогодні», – заявила директорка з продуктів Юніс Кім під час прес-брифінгу. «Вона також покращує найважливіше — допомагає нашим користувачам легко знаходити шоу, фільми, живі події та ігри, які їм сподобаються».
Таб або вкладка «Головна» тепер містить великий банер, що пропонує щось, що ви можете захотіти переглянути. Прокрутивши вниз, ви можете отримати доступ до різних колекцій, рекомендованих саме вам, таких як «Ваш наступний перегляд», «Сьогоднішні топ-рекомендації» або «Тільки на Netflix». Іконки контенту можуть містити такі теги, як «Нещодавно додано» або «Лауреат премії Еммі», що дає більше інформації про те, чому вам варто переглянути цей матеріал. Новий інтерфейс також перемістив ярлики з лівої бічної панелі в секцію вгорі екрана.
Поточний інтерфейс телевізора був розроблений для пошуку шоу та фільмів, але нова версія «покликана надати нам більш гнучкий інструмент, як зараз, так і в майбутньому», зазначила Кім. Теоретично зміни повинні полегшити Netflix підкреслення таких матеріалів, як живий контент (в який Netflix активно інвестує) та ігри, які транслюються на ваш телевізор (які наразі тестуються). Компанія почала тестувати новий дизайн минулого року.
Netflix також отримує нові «реактивні рекомендації», які зможуть «враховувати більше сигналів, таких як трейлери, які ви переглядаєте, чи кого ви шукаєте, щоб ми змогли краще пропонувати заголовки, які вам цікаві в даний момент», сказала технічна директорка Елізабет Стоун під час дзвінка. Наприклад, якщо ви шукаєте романтичні комедії і Глена Пауела, Netflix «делікатно пристосується до вашої домашньої сторінки, щоб показати вам більше заголовків, пов’язаних з обома запитами».